Ekoprodukty z ekoplakatu

Cityboard Media stawia na ekologię i dla klientów przygotował plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych.
O autorze
1 min czytania 2021-09-07

Ekoplakat to innowacyjne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi. Cityboard oferuje swoim klientom ekoplakat na nośniki cityboard i supercityboard. – Cityboard od zawsze kładł duży nacisk na działania ekologiczne. Energooszczedne lampy, fotowoltaika na wybranych nośnikach, czy stosowanie ekoplakatów to najlepsze przykłady. Produkty z owych ekoplakatów są naszym najnowszym pomysłem, który pokazuje, że działamy odpowiedzialnie – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media. – Wiemy, że wielu naszych klientów zwraca uwagę na kwestie ochrony środowiska. Cieszy nas to, szczególnie, że teraz możemy pokazać w praktyce, jak wykorzystać ekoplakaty, które nie pełnią już funkcji reklamowej – mówi Andrzej Grudziński, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Z ekoplakatów firma uszyła plecaki, nerki, worki, torby zakupowe, a także sakwy rowerowe. – Pierwsza partia, która do nas trafiła to kilkaset produktów. Przeznaczymy je dla naszych klientów, współpracowników, partnerów biznesowych i przyjaciół firmy. Planujemy też konkursy w mediach społecznościowych, gdzie każdy będzie mógł wygrać nerkę, czy torbę -– mówi Wiktor Balcer, marketing & PR manager Cityboard Media.

Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski, który wykorzystał do produkcji plecaków, toreb i nerek ekoplakaty zastosowane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Bank takie akcje realizował już kilkukrotnie.

Przygotowaniem produktów z ekoplakatów zajęła się firma Trashki z Krakowa. Sesję zdjęciową przygotował dział digital Cityboard Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się