Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Powstanie polska kampania edukacyjna o podwyżkach cen prądu

Powstanie polska kampania edukacyjna o podwyżkach cen prądu
Polski Komitet Energii Elektrycznej zamierza przygotować rodaków do podwyżek cen – w tym celu powstanie specjalna kampania przygotowana i zrealizowana przez agencję z Publicis Groupe.
O autorze
1 min czytania 2021-09-23

Okres pandemii coraz bardziej daje się we znaki producentom i samym konsumentom – w zasadzie nie ma już żadnej branży w Polsce, której nie dotyczyłyby podwyżki cen. Jeszcze drożej zrobi się po wzroście cen prądu, co zdaniem rządzących jest nieuniknione.

Aby jednak oswoić Polaków z myślą o wyższych rachunkach, Polski Komitet Energii Elektrycznej (Organizacja zrzesza polskich dostawców energii elektrycznej, na czele z państwowymi koncernami PGE, Energa, Enea i Tauron) zamierza przygotować specjalną kampanię, dzięki której rodacy lepiej zrozumieją nadchodzący skok cen za energię. Od kilku tygodni Polaków niepokoją informacje pojawiające się w mediach, które mówią, że z początkiem 2022 roku ceny prądu mają wzrosnąć nawet o 40%.

– Chcemy zrobić kampanię edukacyjną, która pokaże Polakom, jak mogą się uchronić od podwyżek cen prądu, które są nieuchronne. Jak mogą zminimalizować ich skutki – mówi na łamach „Rzeczpospolitej” Maciej Kosc, dyrektor ds. komunikacji w Polskim Komitecie Energii Elektrycznej.

PKEE przeprowadziło przetarg dotyczący współpracy przy kampanii w zakresie doradztwa strategicznego, relacji z mediami i public affairs. Ostatecznie kampanią zajmie się koncern Publicis Groupe. Pierwsze komunikaty mogą pojawić się w mediach w ciągu miesiąca. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Aż 50 ambasadorów – gwiazd świata sportu i aktorów – brało udział w kampanii prowadzonej przez KPRM „Ostatnia prosta”. Jak przekonują bohaterowie spoglądający na nas z plakatów i z ekranu, nie możemy się poddać pandemii. Czy można było stworzyć lepszą kampanię proszczepionkową? Branża marketingowa ocenia „Ostatnia prosta #Szczepimy się”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy można było stworzyć lepszą kampanię proszczepionkową? Branża marketingowa ocenia „Ostatnia prosta #Szczepimy się” [opinie]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się