TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Powstanie polska kampania edukacyjna o podwyżkach cen prądu

Powstanie polska kampania edukacyjna o podwyżkach cen prądu
Polski Komitet Energii Elektrycznej zamierza przygotować rodaków do podwyżek cen – w tym celu powstanie specjalna kampania przygotowana i zrealizowana przez agencję z Publicis Groupe.
O autorze
1 min czytania 2021-09-23

Okres pandemii coraz bardziej daje się we znaki producentom i samym konsumentom – w zasadzie nie ma już żadnej branży w Polsce, której nie dotyczyłyby podwyżki cen. Jeszcze drożej zrobi się po wzroście cen prądu, co zdaniem rządzących jest nieuniknione.

Aby jednak oswoić Polaków z myślą o wyższych rachunkach, Polski Komitet Energii Elektrycznej (Organizacja zrzesza polskich dostawców energii elektrycznej, na czele z państwowymi koncernami PGE, Energa, Enea i Tauron) zamierza przygotować specjalną kampanię, dzięki której rodacy lepiej zrozumieją nadchodzący skok cen za energię. Od kilku tygodni Polaków niepokoją informacje pojawiające się w mediach, które mówią, że z początkiem 2022 roku ceny prądu mają wzrosnąć nawet o 40%.

– Chcemy zrobić kampanię edukacyjną, która pokaże Polakom, jak mogą się uchronić od podwyżek cen prądu, które są nieuchronne. Jak mogą zminimalizować ich skutki – mówi na łamach „Rzeczpospolitej” Maciej Kosc, dyrektor ds. komunikacji w Polskim Komitecie Energii Elektrycznej.

PKEE przeprowadziło przetarg dotyczący współpracy przy kampanii w zakresie doradztwa strategicznego, relacji z mediami i public affairs. Ostatecznie kampanią zajmie się koncern Publicis Groupe. Pierwsze komunikaty mogą pojawić się w mediach w ciągu miesiąca. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Aż 50 ambasadorów – gwiazd świata sportu i aktorów – brało udział w kampanii prowadzonej przez KPRM „Ostatnia prosta”. Jak przekonują bohaterowie spoglądający na nas z plakatów i z ekranu, nie możemy się poddać pandemii. Czy można było stworzyć lepszą kampanię proszczepionkową? Branża marketingowa ocenia „Ostatnia prosta #Szczepimy się”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy można było stworzyć lepszą kampanię proszczepionkową? Branża marketingowa ocenia „Ostatnia prosta #Szczepimy się” [opinie]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się