Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Moje ciało to moja siła i jednocześnie słabość” – Bedoes we wspólnym performance z marką Porsche

„Moje ciało to moja siła i jednocześnie słabość” – Bedoes we wspólnym performance z marką Porsche
Raper Borys Przybylski, znany jako Bedoes, zaprezentował w swoich mediach społecznościowych nagranie, w którym zamieścił szczere wyznanie na temat ciała, kompleksów i samoakceptacji. Raper wystąpił w klipie wraz z kilkoma zaproszonymi gośćmi, „obnażając swoje słabości”.
O autorze
1 min czytania 2021-11-05

Nagranie powstało we współpracy z fotografką Zuzą Krajewską i marką Porsche z okazji festiwalu Scopes Driven by Porsche, który opiera się na łączeniu pionierów z pól designu, sztuki, muzyki oraz technologii.

– Jakiś czas temu zadzwoniła do mnie Zuza Krajewska i powiedziała, że chciałaby coś wspólnie zrobić. Nie chcieliśmy robić teledysku ani zdjęć, chcieliśmy prawdy, emocji i ludzi – mówi o genezie projektu Bedoes.

Raper zaprosił do udziału w nagraniu chętne osoby, z którymi udowodnił, że bez względu na wagę, niedoskonałości i kompleksy, można pokazać swoje ciało i wziąć udział we wspólnym treningu.

– Moje ciało to moja siła i jednocześnie słabość, dlatego pomyślałem o treningu, ale takim, w którym ze wszystkich słabości się obnażam – pisze Bedoes.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kilkuminutowe wideo ukazuje Bedoesa i kilka osób swobodnie ćwiczących na siłowni, eksponujących swoje ciała w skąpych strojach. W nagraniu, zamiast standardowego podkładu muzycznego, słyszymy wyłącznie wyznanie rapera na temat jego kompleksów i osobistych doświadczeń związanych z ocenianiem ludzi przez pryzmat wyglądu. Bedoes, nie szczędząc dosadnych słów, w intymnym nagraniu niesie przekaz o tym, że wygląd nie definiuje wartości człowieka. Artysta wzywa odbiorców do pozbycia się wstydu i kompleksów, a także tendencji do powierzchownego oceniania innych.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez @bedoes2115

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Najnowsza reklama marki Yes powstała jako hołd dla kobiecej siły, odwagi i wrażliwości. W spocie widzimy kobiety, które nie boją się pokazywać swojego ciała czy różnorodności, nawet słysząc niepochlebne opinie otaczających ludzi.

PS 2
Marki coraz częściej wspierają ideę ciałopozytywności, pokazując w swoich kampaniach prawdziwe ludzkie ciała i łamiąc tabu związane z kompleksami. 

PS 3
Sport coraz częściej zostaje ukazany w kampaniach rozmaitych marek jako aktywność skierowana dla wszystkich, nie tylko dla ludzi o określonym wyglądzie

PS 4
Ku zaskoczeniu wielu, do brandów, które walczą ze stereotypowym postrzeganiem ludzi przez pryzmat wyglądu, dołączyła również Victoria’s Secret. Niedawno znane modelki zostały zastąpione kobietami, które mają na koncie wiele niezwykłych osiągnięć, niezwiązanych ze swoim wyglądem