Uber przekaże 5 zł z każdego przejazdu na rzecz WOŚP

Uber rusza z cyklem kampanii wizerunkowych. Celem pierwszej z nich jest wzmocnienie świadomości marki oraz jej racjonalnych i emocjonalnych benefitów. Drugim – wyjątkowa odsłona tejże kampanii, w ramach której wspierany jest 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
O autorze
1 min czytania 2022-01-03

Specjalnie na potrzeby wyjątkowej akcji, Uber przygotował i udostępnił produkt Uber z WOŚP. 5 zł z każdego przejazdu Uber przekaże na rzecz 30. Finału WOŚP. W samą akcję zaangażowani są również kierowcy, którzy pomagają realizować cel. Oprócz aktywności offline, kampania prowadzona jest w kanałach digital out of home, w mediach społecznościowych – na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz w ramach Spotify. Za kampanię odpowiada Life on Mars, część produkcyjno-kreatywna wchodząca w skład agencji Spacecamp pod przewodnictwem Piotra Sztompke, digital directora oraz Piotra Chrobota, global creative directora. 

Kampania wspierająca WOŚP napawa nas dumą. Bardzo cieszymy się, że jako firma możemy zaangażować się w tę inicjatywę. A to, jak chętnie nasi kierowcy wspierają zbiórkę funduszy jest doskonałym potwierdzeniem tego, że przez lata Uber stał się nie tylko ważnym graczem na rynku, ale przede wszystkim ważnym członkiem lokalnych społeczności. Efekty kampanii realizowanej ze Spacecamp dają nam podstawy do planowania wielu kolejnych przedsięwzięć – mówi Marta Chrzan z Uber.
Kampania „Dokąd teraz?” była dla nas niezwykłym wyzwaniem, w którym mogliśmy się doskonale odnaleźć, dzięki doświadczeniu w pracy z globalnymi markami, które realizują ciekawe kampanie na lokalnych rynkach. Nie tylko świetnie czujemy się w realizacjach projektów z pogranicza szeroko pojętego digitalu oraz formatów offline. Ale również, uwielbiamy realizować kreatywne kampanie, które niosą za sobą coś naprawdę dobrego jak współpraca z WOŚP – komentuje Piotr Sztompke, digital director w Spacecamp.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj