Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Użytkownicy OLX z dostępem do Paczkomatów InPost

Użytkownicy OLX z dostępem do Paczkomatów InPost
OLX i InPost nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie logistyki przesyłek dostępnych dla użytkowników serwisu ogłoszeniowego OLX. Umowa została podpisana na okres 5 lat.
O autorze
1 min czytania 2022-01-05

 – To kolejna bardzo ważna, strategiczna umowa InPost. Współpracujemy praktycznie ze wszystkimi platformami sprzedażowymi działającymi w Polsce. Zakładamy, że już w pierwszym roku współpracy zanotujemy istotne wolumeny kierowane do Paczkomatów InPost – bo dostawy do naszych Paczkomatów są najczęściej wybieraną formą dostawy przez klientów e-commerce w Polsce – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

InPost podkreśla, że jest gotowy na obsługę zwiększonego ruchu. W ubiegłych latach firma zrealizowała program inwestycyjny, dzięki któremu na terenie całego kraju powstało ponad 16 tys. Paczkomatów.

– Wciąż jednak mamy jeszcze przestrzeń dla kolejnych tego typu umów i strategicznych partnerstw – dodaje Rafał Brzoska.

– Usługa Przesyłek OLX cieszy się coraz większą popularnością. Opcja ta dostępna jest już w ponad połowie czyli niemal 13 mln ogłoszeń obecnych na naszej platformie. Cieszymy się na partnerstwo z InPost. To kolejny krok w realizacji naszego celu, którym jest dostarczanie użytkownikom komfortowych rozwiązań – powiedział Michał Malewski, general manager OLX.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS
InPost deklaruje, że Paczkomaty to jedna z  najbardziej ekologicznych form dostawy. Wśród rozwiązań InPostu mających na celu minimalizowanie śladu węglowego pojawiły się też opakowania wielokrotnego użytku, Elektro Zwroty czy stacje ładowania samochodów elektrycznych.

PS 2
W promocję usługi InPost zaangażowali się aktorzy i gwiazdy YouTube, prowadząc na platformie rozrywkowy kanał „Masz przesyłkę!”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się