TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Po Instagramie czas na TikToka – kolejna platforma wprowadzi płatne subskrypcje

Po Instagramie czas na TikToka – kolejna platforma wprowadzi płatne subskrypcje
TikTok, idąc śladem Instagrama, oficjalnie poinformował o rozpoczęciu testów subskrypcji, które umożliwią użytkownikom płatny dostęp do dodatkowych treści w serwisie.
O autorze
1 min czytania 2022-01-24

Od niedawna twórcy internetowi, publikujący zdjęcia i filmy na Instagramie, mogą zyskać dodatkowe źródło dochodu dzięki wprowadzeniu płatnych subskrypcji. Kolejnym serwisem, który umożliwi twórcom monetyzację ich działalności, jest TikTok. Jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych oficjalnie wprowadza testy opłat abonamentowych, które użytkownikom dadzą dostęp do dodatkowych filmików, a twórcom pozwolą spieniężyć swoją aktywność.

Na razie platforma nie podaje szczegółów dotyczących nowego rozwiązania, więc skala i termin wprowadzenia subskrypcji po fazie testowej nie są znane. Obecnie wiadomo jedynie, że testy opłat abonamentowych w serwisie są prowadzone w wąskim zakresie, a rzecznik TikToka zdradził jedynie: „zawsze myślimy o nowych sposobach wniesienia wartości do naszej społeczności i wzbogacenia doświadczenia na TikToku”.

TikTok to niewątpliwie lider wśród serwisów społecznościowych, a jego dynamiczny rozwój przyciąga coraz więcej użytkowników – nie tylko nastolatków. Potencjał w platformie widzi też coraz więcej marek i twórców, którzy mogą liczyć na wsparcie ze strony odbiorców na przykład w postaci wirtualnych prezentów. TikTokerzy mogą również zwiększać swoje zasięgi dzięki popularnej opcji relacji na żywo i możliwości nagrywania dłuższych formatów wideo. Warto także przypomnieć, że w 2020 roku TikTok przeznaczył 200 mln dolarów na Fundusz dla Twórców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy możliwość uzyskania dodatkowego dochodu z działalności w social mediach przyciągnie do TikToka kolejnych twórców? Czas pokaże, czy użytkownicy dodadzą do listy opłat abonamentowych kolejną platformę i chętnie zapłacą za dostęp do „ekskluzywnych” treści.

PS
Facebook zapowiedział, że zainwestuje ponad miliard dolarów w twórców. Serwis wprowadził zmiany w planie subskrypcji, które pomogą twórcom internetowym efektywniej zarabiać na publikowanych treściach. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się