Mokka i YES z walentynkową promocją „3 raty 0%”

Fintech Mokka we współpracy z salonami biżuterii YES i Verona ruszył z promocją zakupów ratalnych. Oferta obejmuje płatności realizowane w 3 ratach 0% i jest dostępna w salonach stacjonarnych YES oraz Verona. Promocji towarzyszy kampania z wykorzystaniem materiałów POS.
O autorze
1 min czytania 2022-02-07

W ramach promocji, która potrwa do 14.02.2022 r. klienci mogą kupić biżuterię teraz, a zapłacić za nią później, rozkładając płatność na 3 nieoprocentowane raty spłacane w cyklach miesięcznych. Klienci nadal mogą korzystać też z innych rozwiązań oferowanych przez Mokka, takich jak odroczenie płatności na 6 lub 10 miesięcy.

Usługi Mokka od grudnia 2021 są dostępne w ponad 180 Salonach sieci YES oraz Verona działających w całej Polsce. YES Biżuteria S.A. jest jednym z liderów na polskim rynku jubilerskim. Firma prowadzi ponad 180 Salonów oferujących biżuterię w całej Polsce, działając przede wszystkim w oparciu o system franczyzowy. Firma prowadzi również hurtową sprzedaż wyrobów jubilerskich Verona. Działa w Polsce od 40 lat.

Młodzi konsumenci urodzeni w latach 80. i 90. są coraz bardziej wymagający, jeżeli chodzi o sposoby finansowania zakupów. Cenią sobie wygodę, szybkość i przejrzystość usług płatniczych.  Często chcą mieć też dostęp do elastycznego okresu finansowania, który będzie dostosowany do ich bieżących potrzeb. Powoduje to, że łatwo dostępna oferta płatności odroczonych ii ratalnych trafia w ich potrzeby. Wdrażając płatności odroczone razem z Mokka nasi partnerzy otrzymują skuteczne narzędzie oraz dodatkowe wsparcie promocyjne, które umożliwiają im skuteczne dotarcie do nowych grup klientów – komentuje Marek Biernacki, szef fintechu Mokka w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szacuje się, że w Polsce ok. 2% zakupów finansowanych jest przy wykorzystaniu płatności odroczonych, podczas gdy w Europie jest to już 7%. W ubiegłym roku za zakupy internetowe BNPL zapłaciło 400 tys. Polaków, a regularnie w tym modelu może kupować nawet 3-3,5 mln Polaków.

Słuchaj podcastu NowyMarketing