Awans i nowa wnuczka w dziale obsługi klienta agencji Dziadek do orzechów

Z początkiem roku w krakowskiej agencji Dziadek do orzechów nastąpiły zmiany w dziale client service. Do zespołu dołączyła Karolina Michalcewicz, a Weronika Pala awansowała na wyższe stanowisko. Obie zmiany mają związek z rozwojem agencji i pozyskaniem nowych klientów.
O autorze
1 min czytania 2022-02-16

Karolina Michalcewicz doświadczenie jako account manager zdobywała w takich agencjach jak Harbingers, Brave Brain czy Ideo Force. Zajmowała się koordynacją kampanii ATL, BTL, PPC, social media, a także działań performance SEO. – Już od dłuższego czasu obserwowałam Dziadka do orzechów i niesamowite materiały wideo, które są niewątpliwie ich konikiem, a w których ja chciałabym się rozwinąć. Dlatego dołączenie do dziadkowego teamu daje mi przestrzeń do nauki od najlepszych w branży i to nie tylko przy wideo, ale także przy innych projektach dla dużych brandów – mówi Karolina. W „Dziadku” Michalcewicz koordynowała przygotowanie materiałów do kampanii dla marek Krakus, Totalmoney oraz Łowicz.

Weronika Pala jest związana z agencją Dziadek do orzechów od roku. Po stażu, który odbyła w agencji, została zatrudniona na stanowisko account executive. W tym czasie odpowiadała za koordynację działań agencji m.in. dla marek Netflix, Mieszko czy Centrum Praw Kobiet. Od stycznia 2022 roku objęła stanowisko junior account managera. – Swoją dotychczasową postawą i osiąganymi wynikami Weronika udowodniła, że dobrze odnajduje się w środowisku agencyjnym w zakresie niezbędnych kompetencji, które pozwalają skutecznie realizować powierzone zadania – dodaje Konrad Helwig, client service director. Weronika Pala ukończyła Łódzką Szkołę Filmową, a zanim rozpoczęła karierę w agencji reklamowej, zajmowała się organizacją produkcji wideo, w tym reklam, teledysków i filmów krótkometrażowych.