Nowe twarze i zmiany w warszawskiej kreacji GoldenSubmarine

W ostatnim czasie warszawską część GoldenSubmarine zasiliła para utalentowanych kreatywnych – Sylwia Rząca i Jacek Czapnik. Kolejna dwójka zmieniła pokładowe statusy. Magdalena Szklarczyk awansowała na senior art directorkę, a Aleksandra Bielecka przeszła z kreacji do strategii.
O autorze
1 min czytania 2022-03-14

Nowa seniora art directorka, Magdalena Szklarczyk, to nie tylko projektantka graficzna, ale również ilustratorka. Pracowała dla wielu polskich i międzynarodowych klientów , w tym m.in.: KFC Italia, Danone, Estée Lauder, LPP, HiPP czy Disney. Na pokładzie GoldenSubmarine tworzy dla marek takich, jak E.Wedel czy Citi Handlowy.

Aleksandra Bielecka do tej pory pracowała jako agencyjna senior copywriterka. Teraz przechodzi do działu strategii, gdzie objęła stanowisko strategic plannerki. Zmiana jest naturalną konsekwencją obranej ścieżki rozwoju. Aleksandra od ponad roku współtworzy agencyjny zespół LabZ, prowadząc warsztaty i szkolenia dla klientów w metodyce service design.

Lukę w dziale copywritingu wypełniła Sylwia Rząca, która ma duże doświadczenie agencyjne w pracy i przetargach z tak dużymi klientami jak L’Oreal Paris, Sephora, adidas, Under Armour czy Land Rover. Ostatnie 3 lata pracy spędziła w GroupOne.

Jacek Czapnik to długoletni art i designer ze sporym portfolio projektów zrealizowanych dla znanych marek. Doświadczenie zdobył w agencjach sieciowych i niezależnych oraz w pracy po stronie klienta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj