Klasyka retro w kapsułowej kolekcji Classic, Sprandi

Światowe gwiazdy w kampanii Sprandi – Finn Wolfhard, Amber Valletta i Kyle MacLachlan noszą sneakersy Classic, Sprandi!
O autorze
1 min czytania 2022-03-18

W latach 90. XX wieku białe, masywne, sięgające kostek sneakersy nosili wszyscy – chłopaki z hip-hopowej grupy Run-D.M.C. i aktorka Brooke Shields, dziewczyny z zespołu TLC i Jennifer Aniston, czyli Rachel z „Przyjaciół”, raper Eminem i Lady Di. Dziś możemy w nich zobaczyć gwiazdy światowego formatu, które pojawiły się w kampanii marki Sprandi Take Care, czyli supermodelkę Amber Valletta, legendę Hollywood Kyle‘a MacLachlan i uwielbianego aktora młodego pokolenia – Finna Wolfhard – znanego z serialu „Stranger Things”, którego na Instagramie obserwuje ponad 20 milionów fanów z całego świata.

Kultowe modele powracają w kapsułowej kolekcji Classic, Sprandi. Klasyka w modzie nie ogranicza się wcale do sztywnego mundurka, małej czarnej, czy zapiętej pod szyję koszuli. Classic oznacza dziś także streetwear w klimacie retro – ponadczasowy, uniwersalny i wygodny, ale wciąż zadziorny.

Classic, Sprandi to kolekcja, w której można znaleźć sneakersy sięgające kostek w stylu basketballowym, wykończone kolorowymi lamówkami w szarości, błękicie i czerwieni. Charakterystyczny motyw? Logo Sprandi zdobiące sznurówki. Alternatywą dla tych modeli są buty z niższą cholewką, w których także dominuje połączenie kolorystyki bieli z akcentami czerwieni i mocnego błękitu.

Jak je nosić? W total looku Sprandi do dresowych kompletów (także w miękkim welurze), legginsów i topów w estetyce athleisure lub do kreszowych uniformów. Sneakersy wpisują się nie tylko w sportową estetykę. Łatwo wyobrazić sobie wiosenny look z Classic Sprandi w roli głównej, a do tego trencz, dżinsy i ulubiony t-shirt.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kapsuła Classic Sprandi jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Artykuł powstał we współpracy z CCC.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się