Awanse i nowe stanowisko w agencji Gameset

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Awanse i nowe stanowisko w agencji Gameset

Michał Kisiel, Arkadiusz Kucia, Michał Znajewski, Karolina Szymczak i Krystian Szczepaniak awansowali w pierwszym kwartale 2022 roku w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). W ramach transferu wewnętrznego nowe stanowisko objął Bartosz Semegin. Do agencji dołączył też Krystian Czuba.

W lutym senior talent managerem w Gamesecie został Michał Kisiel, który jest związany z agencją od kwietnia 2020 roku. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. współpraca z youtuberami zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji (m.in. Dealereq, Tritsus i Ziemniak) oraz influencerami z innych platform (m.in. Brunecia czy Lempiank).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W dziale zajmującym się współpracą z twórcami promocję otrzymał również Arkadiusz Kucia, który rozpoczął pracę w Gamesecie w kwietniu 2021 roku jako junior talent manager. Obecnie jako talent manager odpowiada m.in. za rozwój oferty współpracy ze streamerami z platformy Twitch.

Na stanowisko senior sales managera – games marketing awansował Michał Znajewski, związany z grupą LTTM od 2019 roku. Aktualnie jest odpowiedzialny za rozwój oferty skierowanej do klientów z branży gamedev.

Stanowisko senior project managerki objęła Karolina Szymczak, która dołączyła do zespołu w lutym 2021 roku. Zarządzała m.in. projektem Warka Planet of Gamers, który otrzymał Srebro i Wyróżnienie w zeszłorocznym konkursie IAB MIXX Awards. Nadzoruje też działania gamingowe marki Philips w Polsce, Czechach, na Słowacji i we Francji.

Na stanowisko project managera awansował Krystian Szczepaniak. Wśród marek, które obsługiwał wcześniej, były m.in. NVIDIA oraz Acer. Teraz portfolio obsługiwanych przez niego klientów zostało poszerzone m.in. o firmę ERBUD, która rozpoczęła współpracę z Gamesetem w zeszłym roku. Kampania „Walka o Koszyki” otrzymała Srebro i Brąz podczas IAB MIXX Awards 2021 oraz dwa Złote Spinacze.

W ramach transferu wewnętrznego z działu agencyjnego do zespołu Sales&Strategy przeszedł Bartosz Semegin, który objął nowo utworzone stanowisko partnership managera. Odpowiada za utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami w gamingu i esporcie pod kątem kreowania koncepcji kampanii dla klientów agencji.

Do agencji dołączył również Krystian Czuba, który objął stanowisko junior sales managera. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. pozyskiwanie nowych klientów, a także tworzenie ofert sprzedażowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij