Value Media wzmacnia zespół Client Service

Do działu Client Service agencji mediowej Value Media (Group One) dołączają 4 osoby: Aleksandra Matuszkiewicz i Mateusz Smoliński jako senior communication plannerzy, Małgorzata Osiadacz jako digital expert oraz Paulina Szymańska w roli communication planner specialist.
O autorze
1 min czytania 2022-03-31

Aleksandra Matuszkiewicz doświadczenie zdobywała w PHD Media Direction i Universal McCann. Pracowała dla takich marek jak Unilever, Media Markt, Orkla, PZU, Mattel, ETi, Froneri Polska. Specjalizuje się w mediach offline. Ukończyła Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim.

Mateusz Smoliński przygodę z branżą zaczął ponad 4 lata temu. Poprzednio związany z agencją iProspect Polska, gdzie początkowo pełnił rolę Affiliate Specialist, a ostatnie 2,5 roku zajmował stanowisko senior client relationship specialist. Współpracował z m.in. eService, Kruk S.A, Grupą Polsat Plus. Specjalizuje się w działaniach efektywnościowych.

Paulina Szymańska ma ponad 9-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w Vizeum PHD (OMD), Zenith, MEC (Wavemaker) i MediaVest (Spark Foundry). Specjalizuje się w mediach offline, głównie TV. Pracowała z takimi markami jak Sephora, Polsat, Nivea, PGE, GlaxoSmithKline. Ukończyła Socjologię na SGGW.

Małgorzata Osiadacz jest związana z mediami od 2008 roku. Przed Value Media pracowała m.in. w agencji Universal McCann. Prowadziła kampanie dla marek Teva, Volkswagen Group, Allegro, PZU S.A., Mattel, Johnson & Johnson. Ukończyła Ekonomię oraz Marketing i Zarządzanie na SGGW.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj