PGE uruchomiła przetarg na wybór agencji kreatywnych

PGE Polska Grupa Energetyczna ogłosiła przetarg na wybór dwóch agencji kreatywnych ATL i BTL, z którymi będzie współpracować przez najbliższe dwa lata. Współpraca obejmie produkcję i kreację materiałów reklamowych, wizerunkowych oraz promocyjnych.
O autorze
0 min czytania 2022-04-06

Agencje, wyłonione w przetargu, będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz  bieżących projektów marketingowych w obszarze offline i online.

Cała komunikacja marketingowa będzie realizowana w oparciu o nową strategię marki, którą Grupa PGE ogłosiła w październiku 2021 roku, i hasło „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.

Umowa ramowa zawarta zostanie na okres 24 miesięcy, licząc od momentu podpisania umowy, bądź  do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na jej realizację, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

PGE zamierza zawrzeć umowy ramowe z 2 agencjami. Czas na złożenie ofert upływa 22 kwietnia br. o godz. 14:00.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kryterium oceny ofert to: cena oraz doświadczenie agencji.

Szczegóły na temat postępowania dostępne są w Systemie Zakupowym GK PGE pod adresem: swpp2.gkpge.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się