DZIARMA ambasadorką napoju BURN Energy

Polska raperka DZIARMA została ambasadorką marki napojów energetyzujących BURN Energy Drink.
O autorze
1 min czytania 2022-05-16

DZIARMA na scenie pojawiła się kilka lat temu i od razu zyskała zaangażowaną rzeszę fanów. Długo wyczekiwany album „DZIARMA” ukazał się̨ w 2021 roku nakładem wytwórni 2020, z udziałem takich gości jak: Hodak, Szpaku, Kizo czy niemieckiej raperki Haiyti.

Tak jak BURN Energy Drink, Agata na swojej drodze i na scenie stawia na świetną̨ zabawę̨ w profesjonalnym wydaniu. Artystyczna kreacja DZIARMY i moc BURN dają cały wachlarz kontekstów do wspólnej komunikacji w social mediach – i to właśnie na tym obszarze ma opierać się współpraca artystki z marką.

BURN Energy Drink to marka napojów energetyzujących obecna na polskim rynku już̇ od wielu lat, która idealnie wpisuje się w strategię Coca-Cola HBC. Współpraca z DZIARMĄ to kolejna duża aktywacja marki na polskim rynku. Największe muzyczne festiwale, czołowi influencerzy i promocje z wyjątkowymi nagrodami jak Fiat 500 czy podróż na karnawał do Rio to tylko niektóre z projektów z ostatnich lat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Unikalny styl, muzyka, mocna osobowość oraz niekonwencjonalne podejście do życia to cechy, które nas łączą̨. DZIARMA to uosobienie marki BURN Energy. Jest ona jedną z najpopularniejszych przedstawicielek sceny rapowej w Polsce. Jest idealną osobą do opowiedzenia o marce. Wierzymy, że jej wsparcie pozwoli nam dotrzeć́ z naszymi produktami do młodej generacji, która stawia na autentyczność́ i dosadny przekaz, czyli wszystko to za co kochamy DZIARMĘ – mówi Monika Szczepańska-Rejch, marketing manager BURN Energy Polska.

Za reprezentację i koordynację działań w ramach współpracy z DZIARMĄ odpowiada OUTRAGE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się