„Latem dowozimy też w plener” – nowa kampania Jush

O autorze
2 min czytania 2022-06-13

Aplikacja Jush ruszyła z kampanią promującą dowóz zakupów nie tylko pod wskazany adres, ale również do parków i na plaże. W tym celu twórcy usługi z Lite e-Commerce stworzyli „wirtualne punkty odbioru”, gdzie klienci będą mogli odebrać swoje zakupy. Na nowych i dotychczasowych klientów czeka również specjalna promocja, dzięki której w wakacje mogą zaoszczędzić nawet 600 zł.

Nowa wakacyjna opcja pojawiła się w aplikacji na początku czerwca i działa na razie tylko w Warszawie. Zakupy będzie można zamówić do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych stolicy, takich jak parki i plaże. Z usługi będzie można skorzystać między innymi na Polach Mokotowskich, Plaży Poniatówka czy w Parku Skaryszewskim. Aplikacja wskaże użytkownikowi, gdzie może odebrać zamówienie dostarczone przez kuriera.

Od samego początku działania Jush niezwykle istotne jest dla nas wsłuchiwanie się w głos naszych użytkowników i odpowiadanie na ich potrzeby. Wraz z nadejściem lata wyszliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom i wprowadziliśmy nową funkcjonalność. Latem będziemy docierać nie tylko do domów i biur, ale również tam gdzie w wakacje spędzają oni swój wolny czas. W ten sposób chcemy umilić im odpoczynek i dać więcej czasu na spędzenie go z rodziną czy przyjaciółmi – mówi Feym Fliegner, CMPO Lite e-Commerce.  

Aplikacja Jush promuje nową usługę poprzez kampanię OOH  „Latem dowozimy też w plener” w Warszawie. Na nośnikach odnajdziemy wakacyjne scenki zachęcające do skorzystania z usług ekspresowych zakupów online. Nie tylko w domu czy w biurze, ale również podczas wypoczynku na łonie natury. W kreacji wykorzystano charakterystyczną dla marki kolorystykę i inspirowane komiksami ilustracje, a całości dopełniają bohaterowie cieszący się słonecznymi dniami np. podczas grilla czy na huśtawce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warszawiacy promocyjne billboardy oraz citylighty spotkają podczas wyprawy do swoich ulubionych wakacyjnych miejsc. Każdy z wykorzystanych nośników zawisł bowiem w pobliżu punktu, w których mieszkańcy stolicy będą mogli skorzystać z nowej funkcjonalności podczas letniego odpoczynku w mieście. Jak tłumaczą twórcy aplikacji, chcą być oni blisko swoich klientów i wszędzie tam gdzie spędzają oni swój wolny czas.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Usługa na starcie jest dostępna w takich miejscach jak:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Pola Mokotowskie;
  • Park Skaryszewski;
  • Plaża Poniatówka;
  • Plaża Saska;
  • Bulwary Wiślane
  • Łazienki Królewskie i Agrykola

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL, a zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith. Lite e-Commerce zapowiada, że w trakcie lata warto rozglądać się po Warszawie. Startup bowiem nawiązał współpracę z dwójką warszawskich artystek, a jej efekt będzie widoczny już w lipcu.

Nawet 600 zł na lato – nowa promocja w aplikacji Jush

Lite e-Commerce wraz z nadejściem lata wystartował z promocją dla nowych, jak i stałych użytkowników usługi. W jej ramach każda osoba korzystająca z aplikacji, dostanie w czerwcu, lipcu i sierpniu nawet  po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu. Łącznie więc na zakupach w Jushu będzie można oszczędzić nawet aż 600 zł. W każdym z trzech letnich miesięcy na użytkowników będzie czekać po 10 kuponów po 10 zł na zamówienia powyżej 35 zł oraz 5 kuponów po 20 zł na zamówienia powyżej 50 zł. Przy zakupach powyżej 35 zł klienci zyskują  również darmową dostawę. Niewykorzystane kupony nie przechodzą na kolejny miesiąc. Akcja promocyjna obowiązuje do 31.08.2022 r. do godziny 22:59. Regulamin promocji dostępny jest na stronie: jush.pl/regulamin-promocji-600zl.