Warszawski Hotel Bristol dołącza do klientów agencji Lepont

Warszawski Hotel Bristol (the Luxury Collection) powierzył agencji Lepont całościową obsługę komunikacyjną. Do jej zadań wejdzie m.in. przygotowanie strategii współpracy z mediami i influencerami, działania z zakresu brand experience oraz wsparcie w realizacji wydarzeń specjalnych.
O autorze
1 min czytania 2022-07-27

Wpisująca się w historię Hotelu Bristol komunikacja będzie opowiadać o kultowych miejscach stworzonych z myślą o gościach, którzy poszukują niezapomnianych wrażeń – chcą dać się zaskoczyć i oczarować.

Hotel Bristol Column Bar

W nadchodzących miesiącach można spodziewać się wielu aktywacji, które m.in. w okresie letnim skupią się na komunikacji Lane’s – baru serwującego mistrzowskie koktajle i niszowe giny w wyrafinowanej, ale równocześnie niezobowiązującej atmosferze. Komunikacja obejmie także Café Bristol oraz champagne bar Belle Epoque, który znajduje się na tarasie hotelu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hotel Bristol Lane’s Gin Bar

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca z warszawskim Hotelem Bristol to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt. Opowiadając o tym wyjątkowym miejscu, chcemy pokazać, że to nie tylko zabytkowy budynek, ale również wspaniałe miejsce spotkań, gdzie kunszt i historia na każdym kroku przeplatają się z nowoczesnością – mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont. 
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Współpraca została nawiązana poprzez rozstrzygnięcie przetargu i ma charakter stały.