Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Klienci e-sklepu Walmart mogą użyć własnych zdjęć w wirtualnej przymierzalni

Klienci e-sklepu Walmart mogą użyć własnych zdjęć w wirtualnej przymierzalni
Walmart ulepsza swoją wirtualną przymierzalnię, wprowadzając opcję „Be Your Own Model”. Klienci mogą wykorzystywać własne zdjęcia, aby sprawdzić, jak dany produkt będzie się prezentował na ich ciele.
O autorze
1 min czytania 2022-09-19

fot. corporate.walmart.com

Zakupy ubrań czy obuwia przez internet wiążą się z licznymi wątpliwościami dotyczącymi wyboru odpowiedniego rozmiaru, materiału czy koloru. Aby jak najlepiej odtworzyć zakupy w sklepie fizycznym, marki odzieżowe oferują swoim klientom nowoczesne rozwiązania wspomagane sztuczną inteligencją. Jednym z takich ułatwień jest wirtualna przymierzalnia, którą wprowadziło m.in. Zalando czy sieć 4F we współpracy z Robertem Lewandowskim. Niedawno również Amazon udostępnił filtr AR do wirtualnego przymierzania butów.

Na wprowadzenie wirtualnej przymierzalni zdecydował się również Walmart. Na początku tego roku amerykańska sieć udostępniła rozwiązanie „Choose My Model”, które umożliwia wybór spośród 50 modeli o różnym wzroście, budowie ciała i kolorze skóry.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. corporate.walmart.com

Teraz marka idzie o krok dalej. Odtąd klienci e-sklepu mogą korzystać z własnych zdjęć, aby jeszcze skuteczniej sprawdzić, czy dany przedmiot będzie trafionym zakupem. Jak to działa? Po wybraniu opcji „Przymierz” klient zostanie poproszony o zrobienie sobie zdjęcia w aplikacji Walmart iOS. Po zapisaniu obrazu można zobaczyć siebie jako modela prezentującego wybrany produkt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak zapewnia Walmart, „Be Your Own Model” to rozwiązanie, które tworzy ultrarealistyczną symulację z cieniami, drapowaniem materiału i miejscami, w których ubranie styka się z ciałem klienta.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Nasza technologia osiąga ten kluczowy wyróżnik dzięki algorytmom i skomplikowanym modelom uczenia maszynowego – technikom pierwotnie wykorzystywanym do opracowywania bardzo dokładnych map topograficznych – aby pokazać, jak element ubrania będzie wyglądał na kimś – tłumaczy Walmart.

Nowe rozwiązanie jest dostępne dla ponad 270 000 produktów różnych marek takich jak Champion, Levi’s czy Hanes.

Z funkcji „Be Your Own Model” mogą obecnie korzystać użytkownicy aplikacji Walmart na urządzeniach z systemem iOS. Sieć zapowiada, że wkrótce opcja będzie dostępna także na urządzeniach z Androidem oraz na komputerach.