Alivia i AMS z kampanią w Digital OOH wspierającą miesiąc świadomości raka piersi

Content marketing w DOOH staje się skutecznym rozwiązaniem zbliżającym markę do odbiorcy. Kolejnym dowodem na to jest kampania realizowana wspólnie przez AMS i Onkofundację Alivia, w ramach której w największych miastach Polski emitowanych jest 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej.
O autorze
2 min czytania 2022-10-05

System Digital OOH jest jednym z fundamentów strategii rozwoju AMS, lidera rynku reklamy outdoorowej w Polsce. Jednym ze źródeł przewag tego systemu jest możliwość emisji nie tylko reklam, lecz również – w partnerstwie z markami – wartościowego contentu. W kampanii realizowanej wspólnie z Onkofundacją Alivia spotykają się dwa kluczowe dla AMS aspekty: innowacyjne, cyfrowe rozwiązania komunikacyjne i działania z obszaru społecznej odpowiedzialności. 

Wykorzystując trzy kanały systemu DOOH – Digital Citylighty w wiatach przystankowych, nośniki Move TV w sieci klubów fitness premium oraz Digital Indoor w galeriach i centrach handlowych, AMS emituje treści edukacyjne skierowane do kobiet. Celem projektu jest zachęcenie Polek do badań i profilaktyki raka piersi. Działania contentowe AMS obejmą łącznie ponad 3,2 mln emisji na przeszło 1,8 tysiąca ekranów!

Tylko na samych Digital Citylightach materiały związane z tą kampanią będą dostępne dziennie przez 19 godzin. Taką skalę można uzyskać tylko dzięki szerokiej i rozbudowanej gamie różnorodnych ekranów, które łącznie składają się na system DOOH.

Do końca miesiąca m.in. na Digital Citylightach AMS będziemy przypominać o trwającym różowym październiku. Na pasku wiadomości pojawia się reklama natywna, a plansze kontentowe na naszych nośnikach informują o konieczności badania piersi. Dodatkowo zeskanowany za pomocą smartfona QR kod kieruje odbiorcę wprost na stronę Alivii ze zbiorem najważniejszych danych o profilaktyce raka piersi – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Istotą tych działań, opartych na content marketingu w DOOH, jest zatem komunikacja nie produktów bądź usług, lecz wartości stojących za marką. To niezwykle ważne w kontekście nawiązywania i utrzymywania relacji na linii brand — odbiorca oraz dzielenia się własnymi zasobami, doświadczeniem i wiedzą ekspercką z adresatami przekazu.

Październik od dawna uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Oprócz tego 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. Właśnie w związku z różowym październikiem AMS wspólnie z Onkofundacją Alivia przygotował kampanię mającą na celu uświadomienie kobietom, jak ważna jest profilaktyka związana z badaniem piersi. To już kolejna odsłona współpracy lidera rynku OOH w Polsce z fundacją.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Realia w Polsce nadal odbiegają od standardów panujących w Unii Europejskiej – tak pod względem profilaktyki, jak i zakresu opieki medycznej adresowanej do kobiet ze zdiagnozowanym rakiem piersi. Diagnostyka i wczesna wykrywalność jest jednym z obszarów, którymi zajmujemy się od samego początku. Dzięki takim akcjom, jak obecna, prowadzona na nośnikach cyfrowych w przestrzeni publicznej, możemy skutecznie dotrzeć do kobiet z wartościowym, uświadamiającym przekazem – mówi Agata Polińska, wiceprezeska Onkofundacji Alivia.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej o kampanii i Onkofundacji Alivia: TUTAJ.

Więcej o content marketingu w DOOH: TUTAJ.