Wirtualna rzeczywistość – trzeci odcinek programu Digi Świat

O autorze
1 min czytania 2022-10-20

W dzisiejszym świecie, młodzież może spędzać czas na rozmowach w wirtualnych pokojach, grać w gry i zwiedzać różne części świata bez wychodzenia z domu. Czy VR jest bezpieczny dla dzieci? Jakie są wady i zalety tej technologii? Na te i inne pytania odpowiadamy w najnowszym odcinku Digi Świat przygotowanym przez Fundację Digital University i dentsu Polska.

Każdy z nas kojarzy wirtualną rzeczywistość ze scenariuszami filmów science fiction – Matrix, Avatar, Incepcja. W rzeczywistości, technologia VR, w dzisiejszych czasach, jest zintegrowana z całym naszym codziennym życiem – grami online, opieką medyczną, edukacją.

Wirtualna rzeczywistość to technologia, która łączy użytkowników ze światem 3D. Dzięki akcesoriom – rękawiczkom, goglom lub słuchawkom, osoby korzystające z tego rozwiązania, mogą wchodzić w interakcję z cyfrowym trójwymiarowym światem, sprawiając, że poczują zupełnie nowe doznania.

19 października miała miejsce premiera trzeciego odcinka Digi Świat – projektu edukacyjno-społecznego skierowanego do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukazał się film poruszający jeden z aktualnych tematów ze świata digitalu – wirtualna rzeczywistość. Z nowego video dowiemy się między innymi co chcą osiągnąć inżynierowie z Doliny Krzemowej pracując nad tym fascynującym, ale wciąż trudnym do zrozumienia VR i czy za tą technologią kryje się coś więcej niż tylko rozrywka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na pytania prowadzących – Juli i Szymona, odpowie Sebastian Jakubiak, Ekspert ds. transformacji cyfrowej. Ekspert zaskoczy prowadzących i widzów informacjami i ciekawostkami, o których nie mieli pojęcia. Ten odcinek zabierze widzów w fascynującą, wirtualną podróż po równoległych światach.

Patronat medialny nad akcją objęły portale NowyMarketing, Wirtualna Polska oraz Vibez. Produkcją zajęła się agencja The Story Lab (dentsu Polska).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się