Zakupy z Żabki bez wychodzenia z auta? Sieć pracuje nad nowym formatem sklepu

Zakupy z Żabki bez wychodzenia z auta? Sieć pracuje nad nowym formatem sklepu
Na mapie gastronomicznych punktów drive-thru prawdopodobnie przybędą nowe placówki pod szyldem Żabka Drive. Nowy format sklepu ma być dostosowany do klientów podróżujących samochodami, którzy chcą szybko i wygodnie kupić przekąskę lub napój bez opuszczania pojazdu.
O autorze
1 min czytania 2022-11-09

fot. depositphotos.com

Jak donosi portal wiadomoscihandlowe.pl, franczyzobiorcy Żabki zaczęli otrzymywać informacje o tym, że sieć przygotowuje się do otwarcia nowego formatu sklepów.

Bliskość naszych klientów jest dla nas najważniejsza, dlatego od lat rozwijamy różne formaty sklepów, dostosowanych do lokalnych potrzeb. Obecnie rozwijamy mobilne Żabki, które są uruchamiane podczas różnych wydarzeń, a także sklepy sezonowe czy maszyny vendingowe. Naturalną kontynuacją tej drogi była praca nad sklepem w formule drive, gdzie podróżujący będą mogli szybko zakupić np. kawę, hot doga czy zrobić szybkie zakupy śniadaniowe – poinformowało prasowe Żabki w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl.

Żabka nie podaje na razie szczegółów na temat oferty w nowych sklepach czy planowanego terminu ich otwarcia. Z nieoficjalnych informacji wynika jednak, że prace nad nowym konceptem są już na zaawansowanym etapie, a pierwsza Żabka Drive pojawi się jeszcze w tym roku. Sklep dla podróżujących ma zadebiutować w województwie łódzkim, a dokładnie w Zduńskiej Woli tuż przy Hotelu Pod Słońcem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podobnie jak w przypadku wielu popularnych punktów drive-thru, sklep zlokalizowany w pobliżu ruchliwej trasy ma odpowiedzieć na potrzeby kierowców, którzy będą mogli złożyć zamówienie przy okienku, po chwili odebrać posiłek i wyjechać z placu bez zawracania.

Możemy spodziewać się, że kolejne Żabki Drive będą pojawiać się przy autostradach czy drogach ekspresowych, a oferta w głównej mierze będzie skoncentrowana na posiłkach i napojach znanych z sieci Żabki Cafe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Otwarcie nowego formatu sklepów odpowiada platformie komunikacyjnej Żabki „Uwolnij swój czas!”. W nowej kampanii sieć zachęca klientów do robienia wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych, korzystania z ekspresowej dostawy Żabki Jush czy też niedawno wprowadzonego Kawonamentu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Dostarczając gotowe rozwiązania, sprawiamy, że nasi klienci zyskują czas wolny, który mogą przeznaczyć na to, co jest dla nich w życiu najistotniejsze – wyjaśnia Żabka.