Łukasz Worobiej to head of strategy w Artegence i doświadczony strateg marketingowy. W trakcie najnowszego epizodu NowyMarketing Podcast Łukasz przekonuje nas, co zrobić podczas niekorzystnej koniunktury. I uspokaja. Wskazuje sektory, które w dotychczasowych kryzysach traciły mało i podkreśla – nie tnij budżetów reklamowych!
Zobacz również
– Cięcie budżetów reklamowych może mieć wiele twarzy. I może wiązać się z tym, że mniej wydajemy na marketing. I to jest bardzo niebezpieczne, co doskonale pokazała nam pandemia. Cała masa marek wyłączyła prąd i ich nie ma. Były też takie, które tego nie zrobiły i one w większości wygrały kategorie, bo konsument dalej miał potrzebę – mówi Łukasz Worobiej.
Z Łukaszem Worobiejem rozmawiamy o tym, co od strony strategii robić w przypadku kryzysu i jak sytuacja na świecie wpływa na branżę reklamową. Przesłuchaj najnowszego odcinku NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- eSky.pl to platforma do organizacji tanich lotów, city breaków i wakacji. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Ingą Wawrzyniak-Gacek i Katarzyną Hauton o tym, jak zmieniły się potrzeby i oczekiwania klientów;
- Anna Harężlak to podcasterka i ekspertka od komunikacji diversity&inclusion. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast przybliża nam, czym jest diversity&inclusion i co kryje się pod takimi pojęciami, jak język inkluzywny;
- Reserved coraz częściej podejmuje współprace z influencerkami przy tworzeniu kolekcji, m.in. Moniką Brodką czy Blancą Miro. Marka sięga też po trend co-creation, zapraszając m.in. pokolenie Z do współtworzenia ubrań. Jak Reserved angażuje swoją społeczność do współtworzenia marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing