Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Łukasz Worobiej z Artegence: W czasie kryzysu Twoja strategia jest najlepszą, jaką możesz mieć (podcast)

Łukasz Worobiej z Artegence: W czasie kryzysu Twoja strategia jest najlepszą, jaką możesz mieć (podcast)
Niekorzystna koniunktura sprawia, że marki starają się przemodelować swoje strategie. Często o 180°. Nie zawsze jest to jednak tak korzystne, jak może się wydawać. W trakcie trudnych sytuacji, grunt to zachować spokój.
O autorze
1 min czytania 2023-01-30

Łukasz Worobiej to head of strategy w Artegence i doświadczony strateg marketingowy. W trakcie najnowszego epizodu NowyMarketing Podcast Łukasz przekonuje nas, co zrobić podczas niekorzystnej koniunktury. I uspokaja. Wskazuje sektory, które w dotychczasowych kryzysach traciły mało i podkreśla – nie tnij budżetów reklamowych!

– Cięcie budżetów reklamowych może mieć wiele twarzy. I może wiązać się z tym, że mniej wydajemy na marketing. I to jest bardzo niebezpieczne, co doskonale pokazała nam pandemia. Cała masa marek wyłączyła prąd i ich nie ma. Były też takie, które tego nie zrobiły i one w większości wygrały kategorie, bo konsument dalej miał potrzebę – mówi Łukasz Worobiej.

Z Łukaszem Worobiejem rozmawiamy o tym, co od strony strategii robić w przypadku kryzysu i jak sytuacja na świecie wpływa na branżę reklamową. Przesłuchaj najnowszego odcinku NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing