Marki vs. tłusty czwartek – najciekawsze kreacje w social mediach

Marki vs. tłusty czwartek – najciekawsze kreacje w social mediach
Dziś social media zalały zdjęcia i relacje osób zajadających się pączkami. Marki również postanowiły nawiązać w swojej komunikacji do tłustego czwartku. Oto najciekawsze kreacje!
O autorze
0 min czytania 2023-02-16

#1 InPost

#2 Lidl

#3 Żabka

#4 Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom

#5 Citi Handlowy

#6 Graal

#7 INEA

#8 IKEA

#9 Auchan

#10 Good Lood

#11 Port Lotniczy Łódź

#12 Góralki

#13 Polska Policja

PS  „Słodycze są wyjątkowo wdzięcznymi gadżetami, ponieważ pobudzają zmysły

Jakie korzyści przynoszą firmom słodkie gadżety? Czy firma Slodkie produkuje też okazjonalne słodycze? Czy producenci czekolady muszą nadążać za zmieniającymi się trendami? O brandowanych produktach z czekolady rozmawiamy z Anną Garmadą, CEO w firmie Slodkie.

PS 2 „Essa” w marketingu

RTM-y wciąż królują w social mediach. Sprawdź, jak marki zareagowały na Młodzieżowe Słowo Roku 2022.