Marki vs. tłusty czwartek – najciekawsze kreacje w social mediach

Marki vs. tłusty czwartek – najciekawsze kreacje w social mediach

Dziś social media zalały zdjęcia i relacje osób zajadających się pączkami. Marki również postanowiły nawiązać w swojej komunikacji do tłustego czwartku. Oto najciekawsze kreacje!

#1 InPost

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

#2 Lidl

#3 Żabka

#4 Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom

#5 Citi Handlowy

#6 Graal

#7 INEA

#8 IKEA

#9 Auchan

#10 Good Lood

#11 Port Lotniczy Łódź

#12 Góralki

#13 Polska Policja

PS  „Słodycze są wyjątkowo wdzięcznymi gadżetami, ponieważ pobudzają zmysły"

Jakie korzyści przynoszą firmom słodkie gadżety? Czy firma Slodkie produkuje też okazjonalne słodycze? Czy producenci czekolady muszą nadążać za zmieniającymi się trendami? O brandowanych produktach z czekolady rozmawiamy z Anną Garmadą, CEO w firmie Slodkie.

PS 2 „Essa” w marketingu

RTM-y wciąż królują w social mediach. Sprawdź, jak marki zareagowały na Młodzieżowe Słowo Roku 2022.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij