Francuski sklep dla biegaczy pozwolił klientom na kradzież

Francuski sklep dla biegaczy pozwolił klientom na kradzież
Paryski sklep z obuwiem dla biegaczy zorganizował nietypową akcję. Pozwolił klientom na dokonanie kradzieży. Warunek był jeden: produkt zostaje ze złodziejem tylko wtedy, jeśli nie da się złapać ochroniarzowi, którym był zawodowy sprinter.
O autorze
1 min czytania 2023-10-31

fot. BETC

Sklep Distance, bo o nim mowa, podjął współpracę z francuskim olimpijczykiem Mébą Mickaelem Zeze, któremu kiedyś udało się pokonać odległość 100 metrów w czasie poniżej 10 sekund. Sportowiec miał odgrywać rolę ochroniarza w ramach akcji marketingowej „ROB IT TO GET IT”.

Akcja miała miejsce w jednym z paryskich oddziałów sklepu. Wszystkie przedmioty zostały oznakowane hasłem „ROB IT TO GET IT”, a pracownicy informowali klientów, że mogą zdobyć produkty za darmo, jeśli zdołają uciec przed sprinterem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. New York Post

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. New York Post

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Okazało się, że wiele osób nie poznało sportowca, w związku z tym, podjęli się wyzwania. Jak podaje The Washington Post, Zeze bez problemu złapał większość klientów, wykorzystując jedynie 35 proc. swojej prędkości. Znalazły się też osoby, które chciały „przechytrzyć” olimpijczyka. Jeden z klientów starał się zająć sprintera rozmową, podczas gdy jego kolega wybrał parę tenisówek i zaczął uciekać.

Distance podzielił się wynikami akcji. Poinformowano, że 74 klientów próbowało uciekać z parą butów, ale zostało złapanych przez Zeze. Jedynie 2 osoby zdobyły darmowy produkt. Wszystko dlatego, że przebiegli przez skrzyżowanie w momencie kiedy światło zmieniało się na czerwone, w związku z czym zatrzymali sportowca.

fot. New York Post

Kradzież za rozgłos

Manager sklepu, Lionel Jagorel, stwierdził, że warto było ponieść minimalne straty, ponieważ okazały się one bezcenne w porównaniu do wyników, które kampania osiągnęła w sieci.

Od chwili publikacji informacji o planowanym działaniu, przez 2 tygodnie, w serwisie YouTube wideo wygenerowało ponad 40 tysięcy wyświetleń.

Kampania została zorganizowana wraz z agencją BETC, z którą sklep Distance współpracował już w 2021 roku. Wówczas firmy połączyły siły i stworzyły film, na którym przedstawiono biegaczy próbujących uruchomić fotoradary. W Paryżu zainstalowano je wtedy w celu ograniczenia prędkości przez kierowców do 30 km/h.

PS Dove i Nike łączą siły w walce o poprawę sportowej samooceny nastoletnich dziewcząt

Dove i Nike łączą siły, by pomóc w poprawie sportowej samooceny dziewcząt. W związku z tym powstał Body Confident Sport, czyli zestaw narzędzi trenerskich, które mają być wsparciem w pracy z dziewczętami. Badanie przeprowadzone na potrzeby marek wykazało, że aż 74 proc. dziewcząt potwierdziło pozytywny wpływ trenera na ich pewność siebie.

PS2 4F podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim

Należąca do OTCF S.A. marka 4F, największy polski producent odzieży i akcesoriów sportowych z dumą podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim.