Snoop Dogg nie rzuca palenia. To tylko nowa współpraca

Snoop Dogg nie rzuca palenia. To tylko nowa współpraca
Kilka dni temu, w mediach społecznościowych pojawiła się informacja o tym, że znany raper Snoop Dogg rzuca palenie. Wiadomość zszokowała wielu odbiorców, jednak działanie okazało się być jedynie częścią kampanii.
O autorze
1 min czytania 2023-11-21

fot. screen YouTube

W czwartek, 16 listopada br., Snoop Dogg zamieścił w swoich mediach społecznościowych wiadomość, która poruszyła wielu fanów. Raper poinformował, że rzuca palenie.

Po wielu przemyśleniach i rozmowach z moją rodziną zdecydowałem się rzucić palenie. Proszę o uszanowanie mojej prywatności w tym czasie – napisał w poście na Instagramie.

Wyświetl ten post na Instagramie
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Post udostępniony przez snoopdogg (@snoopdogg)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod wpisem pojawiło się wiele komentarzy, w których odbiorcy pisali artyście, że trzymają kciuki i życzą powodzenia. Dla wielu osób było to zaskoczenie, tym bardziej, że raper jest silnie związany z tematem konopii. Posiada linię ziół Leafs by Snoop oraz inwestuje w fundusz zajmujący się konopiami indyjskimi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Chwyt marketingowy w wykonaniu Snoop Dogga i firmy Solo Stove

W rzeczywistości, opublikowany przez raper post był zapowiedzią kampanii z firmą Solo Stove, czyli producentem bezdymnych palenisk. W spocie Snoop Dogg przekonuje, że „uwielbia ogniska na świeżym powietrzu, ale uważa, że generują one zbyt dużo dymu”.

W ramach współpracy Snoop Dogg wziął udział w procesie projektowania nowej linii produktów. W limitowanej edycji znajduje się nowy model paleniska, stojak, kapelusz typu bucket hat oraz zestaw naklejek.

Jesteśmy podekscytowani faktem, że mamy produkt tak dobry, że zainspirował on nawet Snoopa do zaprzestania palenia. Jako najpopularniejsze bezdymne palenisko na świecie, Solo Stove ma na celu jednoczenie ludzi i tworzenie atmosfery, która zachęca do siedzenia, relaksu i cieszenia się czasem z przyjaciółmi i rodziną – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny Solo Brands, John Merris.

PS Mata uczcił „dzień konopi” nagraniem z terapeutką uzależnień

Rok po zapowiedzi przez prezesa Fundacji 420 Michała „Matę” Matczaka, 20 kwietnia br., ukazał się mixtape 420. Blisko 80 minutowe nagranie jest odtworzeniem przebiegu sesji, w której Mata wchodzi w rolę pacjenta i rozmawia ze specjalistką psychoterapii uzależnień dr Marią Banaszak.

PS2 Mata wziął udział w historycznej Sesji ONZ-owskiej Komisji ds. Środków Odurzających

Zwieńczeniem blisko roku działalności Fundacji 420 był udział jej założyciela, Michała „Maty” Matczaka w historycznej 66. Sesji ONZ-owskiej Komisji ds. Środków Odurzających (Commission on Narcotic Drugs – CND) w siedzibie ONZ w Wiedniu. Historycznej, ponieważ, jak podaje Helsińska Fundacja Praw Człowieka, po raz pierwszy na otwarciu wydarzenia przemawiał Wysoki Komisarz ds. Praw Człowieka. Pełniący obecnie tę rolę Volker Türk krytykował toczącą się na świecie „wojnę z narkotykami”.