Agencja STREETCOM z kolejną kampanią dla Reckitt Benckiser

Ambasadorzy Streetcom Polska po raz kolejny przetestują produkty firmy Reckitt Benckiser. Tym razem kampania marketingu rekomendacji dotyczyć będzie spray’u na zamknięte powieki - Optrex.
O autorze
1 min czytania 2015-02-24

Kampania ruszyła 23 lutego, zostało do niej zaproszonych tysiąc Ambasadorek, w wieku 25-55 lat, w tym dziesięć blogerek. To głównie kobiety, które pracują przy komputerze, mające problem z zaczerwienieniem i zmęczeniem oczu.

 Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości marki Optrex wśród grupy docelowej oraz podkreślenie unikalności i innowacyjności produktu. Optrex, spray na zamknięte powieki, występuje w dwóch wariantach: do oczu suchych i podrażnionych oraz do oczy zmęczonych i odczuwających dyskomfort. Oba produkty są bezpieczne dla osób noszących soczewki kontaktowe oraz nie rozmazują makijażu. Kampania prowadzona jest zarówno offline jak i online. Ambasadorki, które otrzymały zestawy zawierające spray Optrex, mają za zadanie rekomendować go wśród znajomych, a także dzielić się swoimi opiniami w mediach społecznościowych.

„Zdecydowaliśmy się przeprowadzić kolejną kampanię marketingu rekomendacji ze Streetcom Polska, ze względu na bardzo dobre efekty dotychczasowej współpracy ” – mówi Emilia Zielińska, Brand Manager marki – „Dzięki kampanii chcemy pokazać kobietom innowacyjny produkt, jakim jest spray na zamknięte powieki Optrex. Uczestniczki akcji będą mogły, na własnej skórze przetestować produkt i sprawdzić, jak szybko przynosi ulgę oczom oraz jaki jest wygodny w użyciu.”

W Polsce aż 60 proc. osób deklaruje problemy z oczami. To oznacza, że 19 milionów Polaków boryka się na co dzień z uczuciem suchości, podrażnieniem i zaczerwienieniem oczu. Aplikacja „sztucznych łez” często przysparza trudności, a w przypadku kobiet jest dodatkowo uciążliwa ze względu na makijaż, który wraz z kroplami spływa po twarzy. Osoby noszące soczewki muszą być podwójnie ostrożne, gdyż część dostępnych na rynku preparatów nie może być z nimi łączona. Stąd aż 13 milionów Polaków nie używa żadnych preparatów, by poprawić swój komfort widzenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa 5 tygodni, obejmie swoim zasięgiem całą Polskę, a w jej efekcie kontakt z produktami Optrex będzie mieć ponad 1,7 miliona konsumentek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się