Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

In Hot Water Company dla Amica.pl

Agencja Marketingowa In Hot Water Company wspiera producenta AGD Amica w zakresie działań content marketingowych.
O autorze
0 min czytania 2016-02-09

W poprzednim roku strona Amica.pl została wzbogacona o sekcję inspiracje, gdzie przedstawiane są tematy technologii i designu w kuchni. W ramach prowadzonych działań In Hot Water Company zapewnia wsparcie redakcyjne dla sekcji „Inspiracje”.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy pracować z jednym z największych producentów AGD. Dzięki naszemu teamowi redakcyjnemu tworzymy treści na wysokim poziomie merytorycznym i koncepcyjnym” – mówi Małgorzata Litorowicz, CEO In Hot Water Company.

Agencja In Hot Water Company specjalizuje się w działaniach content marketingowych i social media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj