Isobar Polska poszerza zespół zarządzający agencją

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Isobar Polska poszerza zespół zarządzający agencją

Do zespołu, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, zarządzającego agencji Isobar, dołączyli Agnieszka Gajzler, Artur Manista oraz Przemysław Janus.

Fot. (Od lewej: Artur Manista, Agnieszka Gajzler, Przemysław Janus)

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Decyzja o powołaniu nowych stanowisk w naszej organizacji to inwestycja w kluczowe obszary rozwoju agencji z pogranicza: strategii, kreacji, mediów i technologii. Aby sprostać wyzwaniom jakie stawia przed nami rynek potrzebujemy silnych liderów, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem wesprą Isobar w realizacji misji „ideas without limits” – mówi Monika Bierwagen, President & Managing Director Isobar Polska.

Artur Manista, obejmuje stanowisko Vice President Business Development. W nowej roli, oprócz odpowiedzialności za pion Client Service oraz New Business, będzie rozwijał kompetencje agencji związanych z marketingiem sportowym. Manista odpowiadał m.in. za partnerstwo strategiczne ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce oraz współpracę z Sopot Match Race. Dotychczas pełnił funkcję Business Development Directora Isobar Polska.

Agnieszka Gajzler dołączyła do Isobar Polska jako Vice President Media & Content. Do tej pory pełniła rolę Vice President & Innovation Director, w domu mediowym Carat, należącym do Dentsu Aegis Network Polska. Jednocześnie pełni funkcję Chief Product Officera w Dentsu. Gajzler będzie odpowiadać za rozwijania produktów agencji związanych z rozwojem usług contentowych. - Dołączenie do naszego zespołu Agnieszki jest dla nas niezwykle ważne. Od kilku lat rozwijamy narzędzia, takie jak SocialPylon, służące do moderacji social media, skupiamy się również na rozwoju usług związanych z produkcją contentu. Mediowe doświadczenie Agnieszki świetnie wpisuje się w nasze plany na najbliższe lata. Szczególnie, że Agnieszka nie rezygnuje z pełnionej w ramach Dentsu Aegis Network Polska roli Chief Product Officera – wyjaśnia Monika Bierwagen.

Rolę Chief Operation Officer objął Przemysław Janus. Janus ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem finansami i controllingiem finansowym. Do Isobaru przeszedł ze świadczącej usługi doradcze firmy Bain & Company, w której pełnił funkcję doradcy (Advisor). Przez ostanie 8 lat pracował na stanowisku Dyrektora Finansowego w HSBC Bank Poland oraz ABN AMRO Bank Poland, Business Lease oraz agencji interaktywnej AdPilot. Na początku kariery zawodowej związany był z firmą Capgemini realizując projekty doradcze w Polsce i Niemczech oraz z bankiem inwestycyjnym Creditanstalt InvestmentBank (CAIB) i polskim oddziałem Ericsson.

Isobar Polska to agencja reklamowa działająca w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska. Agencja ma w portfolio realizacje działań dla klientów takich jak Jeronimo Martins, TOTAL, Play, Disney, MasterCard, Huawei, Johnson&Johnson czy Provident. Realizacje Isobar Polska zdobyły kilkadziesiąt nagród na polskich i międzynarodowych konkursach takich jak Epica, Eurobest, Goldendrum, Effie, Innovation AD czy KTR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij