Top 15 kobiet branży interaktywnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Top 15 kobiet branży interaktywnej

Jeszcze kilka lat temu mogłoby się wydawać, że branża interaktywna jest zdominowana przez mężczyzn. Zainteresowanie trendami w marketingu i rozwojem nowych technologii w żaden sposób nie ominęło jednak płci pięknej, kobiety coraz śmielej wkraczają na ten obszar biznesu, odnosząc imponujące sukcesy.

Spore dokonania, własne firmy, przejmowanie inicjatywy, zafascynowanie nowymi systemami – to wyróżnia kobiety w branży. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dowodem na ich znaczący udział w rynku może być to, że użytkownicy coraz częściej poszukują informacji na ich temat w wyszukiwarce Google, co ukazują dane zebrane przez SEMSTORM w formie infografiki. 

W zestawieniu znalazły się Barbara Stawarz ze średnią liczbą 450 wyszukiwań miesięcznie, Monika Czaplicka z liczbą 330, Barbara Sołtysińska (320), Monika Mikowska (210), Kamila Sidor (170), Eliza Kruczkowska (170), Anna Miotk (150), czy Julia Izmałkowa (140).

Wśród zaprezentowanych na infografice kobiet znajdują się CEO, właścicielki agencji, prelegentki, wykładowczynie, prezeski, specjalistki SEO, trenerki czy ekspertki.

Więcej danych zostało przedstawionych na infografice.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij