Timgu dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”

Agencja marketingu międzynarodowego nawiązała współpracę z Fundacją Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Timgu odpowiada za planowanie i realizację strategii internetowej, w tym kampanii AdWords oraz wspomaga optymalizację strony www organizacji.
O autorze
2 min czytania 2013-01-16

Fundacja Anny Dymnej od prawie 10 lat pomaga osobom dorosłym niepełnosprawnym intelektualnie realizując różnorodne projekty angażujące ludzi dobrej woli.

Głównym celem działań promocyjnych realizowanych przez Timgu jest zbudowanie za pośrednictwem Internetu pozycji marki Fundacji jako czołowego eksperta w dziedzinie niepełnosprawności intelektualnej osób dorosłych. Cel ten jest realizowany poprzez dotarcie do wszystkich osób poszukujacych w Internecie treści związanych osobami dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie. Są to zarówno rodziny tych osób, eksperci poszukujący fachowych publikacji, jak również osoby pragnące wspomóc Fundację w jej pracy: wolontariusze, darczyńcy, partnerzy i sponsorzy.

Narzędzia reklamowe Google AdWords oraz analityczne Google Analytics są bardzo pomocne w planowaniu i realizacji strategii internetowej Fundacji.

„Fundacja Anny Dymnej posiada unikalne kompetencje, jakimi jest pomoc osobom dorosłym niepełnosprawnym intelektualnie. Dzięki dokładnie sprecyzowanym celom i grupom docelowym, możliwe jest dobranie odpowiednich narzędzi i stworzenie efektywnej strategii komunikacji. W efekcie Fundacja będzie mogła pogłębiać i budować długotrwałe relacje z partnerami, darczyńcami i beneficjantami swojej działalności, a także skutecznie planować przychody oraz dalszą działalność statutową” – mówi Marcin Stojak, Country Manager Timgu w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Timgu jest odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii AdWords w programie Google Grants. Narzędzia Google AdWords i Google Analytics pozwalają na dokładną analizę prowadzonych działań w czasie rzeczywistym i umożliwiają podejmowanie racjonalnych decyzji o alokacji budżetów reklamowych w poszczególne projekty.

Agencja na bieżąco analizuje wskaźniki KPI, takie jak pozycja reklamy, koszt za kliknięcie, lokalizacja a koszt konwersji, dzięki którym optymalizuje efektywność prowadzonych kampanii. Jest to przydatne w codziennej pracy nad kampaniami AdWords, których celem jest wspieranie zbiórki środków na wyposażenia Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną „Dolina Słońca” w podkrakowskich Radwanowicach, promowanie prowadzonych przez Fundację Warsztatów Terapii Artystycznej oraz kampania 1%.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Analizując transakcje dokonywane za pomocą systemów płatności on-line, możemy dowiedzieć się, które kampanie, teksty reklamowe czy regiony lub kraje (część kampanii dla „Mimo Wszystko” prowadzimy również poza granicami kraju, m.in. w Wielkiej Brytanii, Kanadzie i USA) generują najwięcej wpłat” – dodaje Marcin Stojak.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poza współpracą ściśle na polu reklam AdWords, Timgu doradza także przy optymalizacji witryny www fundacji pod kątem konwersji.

„Strona internetowa, jej kształt, treść i funkcjonalność stanowi jedno z podstawowych narzędzi w realizacji celów organizacji. Naszym zadaniem jest ułatwienie dostępu do informacji związanych z niepełnosprawnością intelektualną osób dorosłych. A także sprawienie, aby osoby pragnące zaangażować się jako wolontariusze lub wesprzeć fundację mogły uczynić to w sposób prosty i intuicyjny” – mówi Marcin Stojak.

„Internet jest narzędziem, które stale zyskuje na znaczeniu w działalności organizacji pozarządowych. Pozwala na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych darczyńców lub wolontariuszy, przy jednocześnie niskich kosztach. Również nasza Fundacja przywiązuje coraz większą wagę do działań prowadzonych w Internecie, które nie tylko wzmacniają prowadzone przez nas kampanie, ale i stanowią samodzielne kanały komunikacji. Kompleksowa oferta Agencji Timgu dobrze wpisuje się  w nasze aktualne przedsięwzięcia i potrzeby. Cennym atutem było doświadczenie agencji we współpracy z innymi organizacjami non-profit, także zagranicznymi” – mówi Marta Marczuk – Komiszke, specjalista ds. PR w Fundacji „Mimo Wszystko”.