Zwycięzcy Effie Europe Awards zostali ogłoszeni 15 października br. podczas gali w La Madeleine w Brukseli. W tegorocznej edycji konkursu międzynarodowemu jury przewodniczyli Bastien Schupp, wiceprezes ds. globalnej strategii marki i komunikacji marketingowej w Groupe Renault oraz Harjot Singh, dyrektor ds. strategii na Europę i Wielką Brytanię w McCann Worldgroup. W jury znalazło się także pięciu przedstawicieli z Polski.
Najważniejszą nagrodę konkursu, czyli tytuł agencji roku, przyznano McCann Worldgroup. Firma zdobyła również tytuł Grand Effie za kampanię „Like Brands” dla sieci Aldi w Wielkiej Brytanii.
Zobacz również
Nagrody podczas tegorocznej edycji Effie Europe Awards otrzymały także dwie polskie agencje.
Agencja Warszawa zdobyła srebrną statuetkę w kategorii „Best of the best – Brand Experience” za projekt „IKEA Po Sąsiedzku”, zrealizowany dla polskiego oddziału marki IKEA.
Natomiast agencja Ogilvy Polska zdobyła srebrną statuetkę w kategorii „Best of the best – Positive Change” za kampanię „Do ostatniego drzewa” dla organizacji Greenpeace…
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
… a także brąz w kategorii „Best of the best – Media Innovation/Idea” za kampanię „Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?” zrealizowaną dla firmy Philips.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pełna lista zwycięzców w konkursie Effie Europe Awards 2019 znajduje się na stronie.