„All will be vanquished”: „boska” kampania nowego modelu Astona Martina

„All will be vanquished”: „boska” kampania nowego modelu Astona Martina
„Veni. Vidi. Vanquish” to hasło kampanii promocyjnej luksusowego samochodu marki Aston Martin, która odbyła się podczas festiwalu filmowego w Wenecji. Twórcy stawiają na ukazanie ultraluksusowego modelu jako niemal boskiego.
O autorze
1 min czytania 2024-09-04

Aston Martin to legenda motoryzacji. Marka stworzona w 1913 roku promuje najnowszy model w katalogu, czyli Vanquish. Samochód został zaprezentowany w spocie wideo, w mediach społecznościowych marki. Oficjalna premiera odbyła się podczas festiwalu filmowego w Wenecji.

Twórcy kampanii chcieli udowodnić, że najnowsze auto spod szyldu Astona Martina przeczy wszelkim oczekiwaniom wysuwanym ze strony klientów. Ta marka to więcej niż kolejny element tradycyjnej, dobrze znanej motoryzacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ekskluzywny model Vanquish jest produkowany wyłącznie na zamówienie i oferuje użytkownikom niespotykane dotąd opcje specjalne od Q by Aston Martin, takie jak błyszczący fornir twill z metalowymi włóknami w kolorze złotym. Jak podkreślają przedstawiciele marki, każdy Vanquish to małe arcydzieło, które dzięki wyrafinowaniu i niespotykanej technologii stoi samotnie na szczycie motoryzacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Nie do pomyślenia było, aby nowy flagowy model Aston Martin był napędzany czymkolwiek innym niż najnowocześniejszym silnikiem V12. W tym celu nasz zespół inżynierów całkowicie przerobił istniejący 5,2-litrowy silnik Twin-Turbo, od odlewu bloku po głowice cylindrów. Dzięki ambitnym celom zwiększenia mocy i momentu obrotowego, a także, aby wprowadzić ulepszenia w zakresie właściwości jezdnych, wydajności i zgodności z globalnymi normami emisji, powstało nowoczesne arcydzieło. Takie, które zapewnia osiągi, jakich nie zapewnia żaden inny samochód w swojej kategorii – tłumaczy Roberto Fedeli, dyrektor techniczny Aston Martin.

Zdjęcia: www.media.astonmartin.com

PS Co wspólnego ma motoryzacja i street art? Poznański street artowiec Noriaki stworzył grafikę dla Volvo

Volvo Firma Karlik połączyła siły ze światem street artu. Owocem współpracy jest unikatowa grafika stworzona dla modelu Volvo EX30, którą zaprojektował poznański street artowiec Noriaki.