Auchan walczy z marnowaniem żywności i nawiązuje współpracę z Too Good To Go

Auchan walczy z marnowaniem żywności i nawiązuje współpracę z Too Good To Go
Auchan podejmuje kolejny krok aby ograniczyć marnowanie żywności, dołączając do grona partnerów aplikacji Too Good To Go. Od grudnia jej użytkownicy będą mogli zamawiać w sieci specjalne paczki, w których znajdą się pełnowartościowe i atrakcyjne cenowo produkty o krótkich terminach przydatności.
O autorze
1 min czytania 2020-12-08

Paczki dostępne w Auchan przez aplikację Too Good To Go podzielone zostały na trzy kategorie:

  • Paczka Mix – znajdą się w niej różne produkty spożywcze
  • Paczka Zieleniak – zawierająca owoce i warzywa
  • Paczka Bistro – z kanapkami i sałatkami oraz produktami z cukierni

Wszystkie paczki mają charakter „niespodzianek”, ich skład zmieniać się będzie każdego dnia. Zamówienia będzie można odbierać w Punktach Obsługi Klienta. Produkty pakowane będą do papierowych toreb Too Good To Go lub do toreb przyniesionych przez klienta, z myślą o jeszcze większej dbałości o ochronę środowiska.

Partnerstwo z aplikacją Too Good To Go to kolejna z licznych inicjatyw, które Auchan Retail Polska podejmuje w walce z marnowaniem żywności. Ostatnia akcja edukacyjna „Oznaczenie ma znaczenie”, zorganizowana została w ramach zainicjowanego w 2019 roku programu „Nie marnujemy, ratujemy!”. We wszystkich sklepach Auchan znajdują się specjalne strefy „ratujące” żywność, w których produkty z krótkim terminem żywności oferowane są z 50% rabatem. Dzięki tej akcji tylko w ciągu jednego roku udało się w sklepach Auchan obniżyć straty w produktach spożywczych aż o 30%.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Carrefour to pierwsza sieć handlowa, która dołączyła do programu Too Good To Go w Polsce. W ramach współpracy użytkownicy aplikacji będą mogli nabyć paczki z produktami firmy z krótkim terminem ważności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

29 września br. po raz pierwszy obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia ustanowiony przez ONZ. Z tej okazji Too Good To Go oraz takie marki, jak Carrefour czy Starbucks częściowo zasłoniły swoje logotypy, aby podkreślić skalę problemu, a tym samym ilość jedzenia, jaka trafia do kosza.