Paczki dostępne w Auchan przez aplikację Too Good To Go podzielone zostały na trzy kategorie:
- Paczka Mix – znajdą się w niej różne produkty spożywcze
- Paczka Zieleniak – zawierająca owoce i warzywa
- Paczka Bistro – z kanapkami i sałatkami oraz produktami z cukierni
Wszystkie paczki mają charakter „niespodzianek”, ich skład zmieniać się będzie każdego dnia. Zamówienia będzie można odbierać w Punktach Obsługi Klienta. Produkty pakowane będą do papierowych toreb Too Good To Go lub do toreb przyniesionych przez klienta, z myślą o jeszcze większej dbałości o ochronę środowiska.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Partnerstwo z aplikacją Too Good To Go to kolejna z licznych inicjatyw, które Auchan Retail Polska podejmuje w walce z marnowaniem żywności. Ostatnia akcja edukacyjna „Oznaczenie ma znaczenie”, zorganizowana została w ramach zainicjowanego w 2019 roku programu „Nie marnujemy, ratujemy!”. We wszystkich sklepach Auchan znajdują się specjalne strefy „ratujące” żywność, w których produkty z krótkim terminem żywności oferowane są z 50% rabatem. Dzięki tej akcji tylko w ciągu jednego roku udało się w sklepach Auchan obniżyć straty w produktach spożywczych aż o 30%.
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Carrefour to pierwsza sieć handlowa, która dołączyła do programu Too Good To Go w Polsce. W ramach współpracy użytkownicy aplikacji będą mogli nabyć paczki z produktami firmy z krótkim terminem ważności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
29 września br. po raz pierwszy obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia ustanowiony przez ONZ. Z tej okazji Too Good To Go oraz takie marki, jak Carrefour czy Starbucks częściowo zasłoniły swoje logotypy, aby podkreślić skalę problemu, a tym samym ilość jedzenia, jaka trafia do kosza.