Jak zaprezentować szkodliwy wpływ hałasu na środowisko miejskie i jego mieszkańców? Firma Audika postawiła na mural, którego głównym elementem jest ilustracja wyrwy w murze, która na potrzeby projektu przybrała kształt słowika.
Zobacz również
Muralowi towarzyszy hasło: „W hałasie nie usłyszysz śpiewu słowika”, symbolizujące utratę przyjemności, którą daje kontakt z dźwiękami natury, a której pozbawia nas nadmierny hałas. Poza sloganem Audika zadbała również o wyposażenie instalacji wyposażonej w ekran LED i sonometr umożliwiający mierzenie poziomu hałasu bezpośrednio na nośniku reklamowym. Dzięki muralowi przechodnie na bieżąco mogą
obserwować wpływ otoczenia na towarzyszące im odczucia.
– Najnowsza kampania ma na celu przede wszystkim podniesienie świadomości społecznej na temat problemu hałasu w przestrzeni miejskiej. Kwietniowa aktywacja w oryginalny sposób skłania odbiorców do refleksji na temat znaczenia dbania o słuch i minimalizacji narażenia na szkodliwe czynniki akustyczne. Co ciekawe słowik śpiewa na poziomie około 40 dB, a definicja niedosłuchu w Polsce zaczyna się właśnie od ubytku 40 dB – tłumaczy Małgorzata Stępnicka, Dyrektor Marketingu ACS Audika.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Nie pozwól, by ważne dźwięki Ci umykały”
Audika nie ogranicza działań jedynie do muralu. W jej komunikacji video pojawiło się hasło: „Nie pozwól, by ważne dźwięki Ci umykały”, a klip został wzbogacony o transkrypcję, co ma pomóc w jego odbiorze osobom niedosłyszącym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Problem nadmiernego hałasu w miastach jest coraz poważniejszy i idzie w parze z, przyspieszającym każdego roku, rozwojem technologicznym. Interesując się tym tematem i szukając rozwiązać mających zniwelować ten kłopot, są doskonałym pomysłem na dodatkowe działania marek z różnych branż.
Zdjęcia: YouTube, mat. pras.
PS Zmaluj coś na urodziny Bytomia. Miasto ogłasza konkurs na projekt muralu, a nagrodą jest m.in. 10 tys. zł
W tym roku mija 770 lat od nadania Bytomiowi praw miejskich. Z tej okazji miasto ogłasza konkurs na stworzenie muralu, który ozdobi elewację kamienicy przy ul. Witczaka 42 i tym samym upamiętni jubileuszowe obchody. Prace konkursowe można zgłaszać do 26 kwietnia.
PS2 Konferencja Środowiskowa Interzero 2024
W dniach 18-20 września 2024 r. odbędzie się XI edycja Konferencji Środowiskowej organizowanej przez Interzero. W tym roku KŚ zawita do Hotelu Sheraton w Sopocie, gdzie przez 2 dni uczestnicy wysłuchają prelekcji ekspertów środowiskowych, przedstawicieli podmiotów działających w branży ochrony środowiska oraz reprezentantów biznesu zajmujących się zrównoważonym rozwojem, cyrkularnością i ESG.