Audika stworzyła w Warszawie mural, który mierzy natężenie hałasu

Audika stworzyła w Warszawie mural, który mierzy natężenie hałasu
W centrum Warszawy powstał mural wyposażony w miernik natężenia hałasu. W ten sposób marka Audika zwraca uwagę na poziom głośności wokół nas, nie tylko w Międzynarodowym Dniu Świadomości Zagrożenia Hałasem.
O autorze
1 min czytania 2024-04-24

Jak zaprezentować szkodliwy wpływ hałasu na środowisko miejskie i jego mieszkańców? Firma Audika postawiła na mural, którego głównym elementem jest ilustracja wyrwy w murze, która na potrzeby projektu przybrała kształt słowika.

Muralowi towarzyszy hasło: „W hałasie nie usłyszysz śpiewu słowika”, symbolizujące utratę przyjemności, którą daje kontakt z dźwiękami natury, a której pozbawia nas nadmierny hałas. Poza sloganem Audika zadbała również o wyposażenie instalacji wyposażonej w ekran LED i sonometr umożliwiający mierzenie poziomu hałasu bezpośrednio na nośniku reklamowym. Dzięki muralowi przechodnie na bieżąco mogą
obserwować wpływ otoczenia na towarzyszące im odczucia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Najnowsza kampania ma na celu przede wszystkim podniesienie świadomości społecznej na temat problemu hałasu w przestrzeni miejskiej. Kwietniowa aktywacja w oryginalny sposób skłania odbiorców do refleksji na temat znaczenia dbania o słuch i minimalizacji narażenia na szkodliwe czynniki akustyczne. Co ciekawe słowik śpiewa na poziomie około 40 dB, a definicja niedosłuchu w Polsce zaczyna się właśnie od ubytku 40 dB – tłumaczy Małgorzata Stępnicka, Dyrektor Marketingu ACS Audika.

„Nie pozwól, by ważne dźwięki Ci umykały”

Audika nie ogranicza działań jedynie do muralu. W jej komunikacji video pojawiło się hasło: „Nie pozwól, by ważne dźwięki Ci umykały”, a klip został wzbogacony o transkrypcję, co ma pomóc w jego odbiorze osobom niedosłyszącym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Problem nadmiernego hałasu w miastach jest coraz poważniejszy i idzie w parze z, przyspieszającym każdego roku, rozwojem technologicznym. Interesując się tym tematem i szukając rozwiązać mających zniwelować ten kłopot, są doskonałym pomysłem na dodatkowe działania marek z różnych branż.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: YouTube, mat. pras.

PS Zmaluj coś na urodziny Bytomia. Miasto ogłasza konkurs na projekt muralu, a nagrodą jest m.in. 10 tys. zł

W tym roku mija 770 lat od nadania Bytomiowi praw miejskich. Z tej okazji miasto ogłasza konkurs na stworzenie muralu, który ozdobi elewację kamienicy przy ul. Witczaka 42 i tym samym upamiętni jubileuszowe obchody. Prace konkursowe można zgłaszać do 26 kwietnia.

PS2 Konferencja Środowiskowa Interzero 2024

W dniach 18-20 września 2024 r. odbędzie się XI edycja Konferencji Środowiskowej organizowanej przez Interzero. W tym roku KŚ zawita do Hotelu Sheraton w Sopocie, gdzie przez 2 dni uczestnicy wysłuchają prelekcji ekspertów środowiskowych, przedstawicieli podmiotów działających w branży ochrony środowiska oraz reprezentantów biznesu zajmujących się zrównoważonym rozwojem, cyrkularnością i ESG.