Women in Tech Global przekonuje, że równość w branży technologicznej to wciąż cel, do którego powinniśmy dążyć. „Szklane sufity” niejednokrotnie ograniczają pracujące w tech-obszarze kobiety, skutecznie uniemożliwiając im awanse i robienie kariery.
„Beyond Ceilings” to kampania stworzona przez Women in Tech Global i UN Women we współpracy z agencją Way.TV i kanadyjską reżyserką Maïlisem. Jej głównym elementem jest spot wideo, prezentujący bohaterkę, Lily, żyjącą w pomieszczeniach o wyjątkowo niskich sufitach. Niewygoda i brak komfortu związane z niewystarczającą ilością miejsca do wyprostowania się, w metaforyczny (a zarazem boleśnie dosłowny) sposób mają przypominać oglądającym o tym, jak wiele wysiłku muszą wkładać kobiety, aby móc być traktowane na równi z mężczyznami.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Inicjatywa „Beyond Ceilings” została po raz pierwszy zaprezentowana podczas światowego szczytu Women in Tech 2024.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]