Booksy uruchamia platformę Zakupy. Współpraca z marką Semilac otwiera nowe możliwości przed branżą beauty

Booksy uruchamia platformę Zakupy. Współpraca z marką Semilac otwiera nowe możliwości przed branżą beauty
Największy na świecie marketplace branży beauty, Booksy, stworzył unikatową na skalę europejską i jedyną tego typu platformę w Polsce. Semilac został pierwszym partnerem, którego produkty dostępne będą w aplikacji Booksy Biz. Umożliwi to branży zakup produktów w aplikacji, skróci proces zamówień, ograniczy koszty i pomoże w prowadzeniu biznesu.
O autorze
1 min czytania 2024-05-15

Pierwsze salony manicure, które korzystają z aplikacji Booksy Biz mogą dokonywać zakupów na platformie już od 9 maja 2024 roku. W następnej kolejności nowy marketplace B2B otworzy się również na kolejne kategorie zakupowe, jak produkty do stylizacji włosów, kosmetyka czy make-up.

Usługa premierowo zostanie uruchomiona w Polsce, a docelowo również na kolejnych rynkach, takich jak Stany Zjednoczone, Hiszpania, Francja czy Wielka Brytania.

– Szukaliśmy partnera, który podobnie jak my widzi potencjał w digitalizacji branży i dostrzega korzyści z dostępu do największej liczby salonów w jednym miejscu. Dzięki nowemu rozwiązaniu salony beauty będą mogły zamawiać produkty niezbędne w ich codziennej pracy bezpośrednio przez naszą aplikację – powiedział Przemek Barszcz, Country Manager Booksy Polska.

– Pierwszeństwo w dotarciu z naszą ofertą do bazy Booksy otwiera nam możliwość wyprzedzenia konkurencji i jestem pewny, że ugruntuje naszą pozycję eksperta i innowatora rynku produktów do stylizacji paznokci. Jeśli współpraca okaże się sukcesem, rozszerzymy ją na inne europejskie rynki – dodał Przemysław Rączka, prezes Nesperty, właściciela marki Semilac.

Nowy marketplace B2B dla branży beauty

Platforma Zakupy, czyli nowy marketplace B2B skierowany do branży beauty, daje dostawcom możliwość umieszczenia w nim aktualizowanego na bieżąco katalogu produktów, dostępnego automatycznie dla tysięcy salonów korzystających z Booksy Biz. Ponadto platforma umożliwia zamawianie produktów na podstawie stanów magazynowych i prognozy zużycia w oparciu o wizyty zaplanowane w kalendarzu salonu.

Kompleksowy system 360° do zarządzania biznesem

Booksy Biz to aplikacja i strona WWW, udostępniająca wirtualny kalendarz, który umożliwia rezerwacje online, zarządzanie biznesem, w tym pracownikami i stanami magazynowymi, a także rozbudowane narzędzia marketingowe wraz z usługą Booksy Boost, która umożliwia pozyskiwanie nowych klientów.

– Obecny proces sprzedaży i dystrybucji produktów jest rozproszony między kanały tradycyjne i online. Jesteśmy przekonani, że koncentracja procesu zakupowego, zarządzania produktami oraz sprzedaży i rozliczeń w jednym miejscu będzie wygodnym i atrakcyjnym rozwiązaniem dla tysięcy usługodawców. Tym samym Booksy Biz stanie się kompleksowym systemem 360° do zarządzania biznesem – powiedział Konrad Howard, współzałożyciel Booksy.

Więcej informacji na stronie zakupy.booksy.com

Od lewej: Przemek Barszcz (Country Manager Booksy Polska), Przemysław Rączka (Prezes Semilac), Konrad Howard (Co-founder i Chief Innovation Officer Booksy)

Artykuł sponsorowany, powstał we współpracy z Booksy.

Zdjęcia: mat. pras.