Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Co cechuje Social Media SuperStar?

Co cechuje Social Media SuperStar?
We wczorajszym konkursie związanym z Social Media Convent zadaliśmy Wam pytanie: Jaka jest jedna najważniejsza cecha, jaką powinien/powinna posiadać Social Media SuperStar? Poniżej niektóre z Waszych odpowiedzi!
O autorze
1 min czytania 2013-01-30

grafika: fotolia.pl

  • kreatywność
  • wyczucie
  • przytomność umysłu
  • trzeźwe myślenie
  • szaleństwo
  • zaplanowana elastyczność w swojej pasji
  • inteligencja społeczna
  • bycie szamanem
  • erudycja
  • myślenie analityczne i strategiczne
  • elastyczność połączona z otwartym, analitycznym umysłem
  • otwartość
  • odwaga
  • przebojowość (zaraźliwa przebojowość)
  • nowoczesność
  • responsywność
  • chęć do ciągłego rozwoju
  • kontrolowana głupota
  • pasja
  • umiejętność stosowania narzędzi automatyzujących jego pracę, w taki sposób, żeby odbiorcy czuli się personalnie traktowani, a czas zaoszczędzony w ten sposób mógł poświęcić na bycie superstar
  • wiara w użytkowników
  • multitaskowość
  • misiaczkowatość (Superstar, nawet ten najtwardszy, musi kruszyć serca, wzbudzać najszlachetniejsze uczucia, a te najbardziej potulne motywują ludzi do utożsamiania się z wielkimi ideami i pobudzają do aktywności. Misiaczkowatość to coś, co sprawiło że za Bonapartem poszły tysiące ( w końcu ze względu na wzrost, kobiety mawiały że był słodki jak misiu), to coś co da moralny imperatyw internetowym hejterom, by nie krzywdzić fanpage na którym przejawia się owa misiaczkowatość.)
  • bycie megaogarniaczem nowych trendów
  • sympatia do ludzi

Zwycięskie odpowiedzi w całości:

Najważniejsza cecha Social Media SuperStar?? To WYCZUCIE! Wyczucie jest połączeniem wielu innych cech i umiejętności. A co dokładniej mam na myśli? Wyczucie to umiejętność trafiania w punkt, tak aby być zabawnym, ale nie śmiesznym (lub ośmieszającym), być inteligentnym, ale nie przemądrzałym, aby do swojego rozmówcy umieć podejść na luzie, ale z należytym szacunkiem, itp. Mogłabym tak długo wymieniać, jednak aby mieć wyczucie, należy z uwagą i zrozumieniem słuchać (czytać) i rozmawiać z ludźmi w social mediach.

Aga O. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Social Media SuperStar powinien być zwierzęciem społecznym. Być niczym pająk, bo sieć to jego naturalne środowisko. Niczym żurawie tworzące klucz do rozwiązania problemów wysokich lotów. Niczym pszczoła, która z mozołem pracuje na rzecz swojej społeczności, doskonale ją rozumiejąc i będąc jej oddana. Jak bocian – zawsze wierny…swoim klientom. Jak pantera – zgrabnie przeskakująca z tematu na temat, kiedy trzeba ze spokojem, ale także umiejąca drapieżnie zażegnać kryzys. Niczym sowa, potrafiąca bardzo szczegółowo wsłuchać się w głos rynku. Jak lew – mądrze ujarzmiający internetową dżunglę.

Justyna B.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o wydarzeniu Social Media Convent >>>

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się