TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Don’t Forget”: gwiazdy „Przyjaciół”, Beckhamowie i muzycy promują Uber Eats

„Don’t Forget”: gwiazdy „Przyjaciół”, Beckhamowie i muzycy promują Uber Eats
Uber Eats przekonuje, że dzięki ich usługom zamówisz prawie wszystko. Prawie, bo platforma nie dostarczy ci tego, o czym... zapomnisz. Zupełnie tak, jak bohaterowie spotu Uber Eats.
O autorze
1 min czytania 2024-02-07

Co łączy aktorów: Jennifer Aniston, Davida Schwimmera oraz muzyków: Ushera i Jelly Rolla? Wszyscy wzięli udział w reklamie Uber Eats. I wszyscy czegoś (albo o czymś) zapomnieli. Właśnie w ten sposób platforma do zamawiania jedzenia z dowozem przekonuje, że jej możliwości są (niemal) nieograniczone.

Żeby zapamiętać jedną rzecz, musisz zapomnieć o jakiejś innej — mówi Jennifer Aniston, a zaraz potem spotyka Davida Schwimmera, któremu przez lata partnerowała w kultowym serialu pt. „Przyjaciele”. Jakby na potwierdzenie swoich słów, Aniston nie rozpoznaje aktora. Ale to tylko jedna z nietypowych sytuacji związanych z zapominaniem.

Pepper Lady, czyli Beckhamowie nie pamiętają o Spice Girls

Minutowy klip wyprodukowany na zlecenie Uber Eats przez agencję Special U.S. to jednak nie tylko serialowi Rachel i Ross, którzy (jak można by przypuszczać po reakcji Aniston), mieli nieco dłuższą przerwę. W reklamie obejrzymy również Victorię i Davida Beckhamów próbujących przypomnieć sobie nazwę zespołu muzycznego, w którym ona występowała przed laty, a także Ushera. Muzyk wydaje się nie pamiętać, że przed momentem zagrał w przerwie finałów rozgrywek Super Bowl.

Już wcześniej Uber Eats wypuścił reklamę z Victorią i Davidem w rolach głównych, której tematem również było zapominanie. Jak się okazało, nieco ponad 30-senkundowy klip był zapowiedzią dłuższej wersji spotu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W związku z zaplanowaną na 11 lutego br. transmisją finałowych rozgrywek ligi NFL, Uber Eats wypuścił do sieci zabawne klipy, których podsumowaniem jest wspólna reklama J. Aniston, D. Schwimmera, Ushera i Beckhamów. Przekaz jest spójny: Uber pomoże dostarczyć wszystko, co niezbędne, nawet w tak ważnym dniu jak finał Super Bowl. Reklama zostanie oficjalnie wyemitowana w TV właśnie pomiędzy kolejnymi kwartami rozgrywek.

Zdjęcie główne: uber.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Kampania #KeepHerConfident. Dove i Nike wspierają pewność siebie u dziewczynek

Dove i Nike prezentują kampanię zatytułowaną „Hard-Knock Life”, której celem jest wsparcie poczucia własnej wartości wśród aktywnych fizycznie nastolatek. Działania i hasztag #KeetHerConfident wspiera m.in. Serena Williams.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Kendall i Kris Jenner w nowej kampanii Uber Eats

Uber Eats Australia promuje swoją nową, rozszerzoną ofertę dostaw. W humorystycznym spocie z udziałem Kendall Jenner marka podkreśla, że może dostarczyć „prawie… prawie wszystko”.