Organizacja charytatywna zamieniła londyński most Westminster w artystyczną instalację z okazji Miesiąca Świadomości Raka Jąder. Agencja COOH St Marks Studios podjęła współpracę z organizacją charytatywną, OddBalls Foundation i wykorzystała w wyższym celu niezwykłe cechy mostu.
Zobacz również
Ten most to znak, że należy zadbać o swoje jądra
Rak jądra to najczęstszy rodzaj nowotworu, który dotyka mężczyzn w wieku od 15 do 49 roku życia. Każdego roku w Wielkiej Brytanii diagnozuje się raka jąder u około 2300 mężczyzn. Czyli innymi słowy – sześciu mężczyzn codziennie dostaje zatrważające informacje u swoich lekarzy. Mimo tego nowe badania przeprowadzone przez Fundację OddBalls pokazują, że tylko 18,5% Brytyjczyków chodzi na badanie regularnie.
Agencja zainstalowała banery i znaki na 250-metrowym moście z napisem: „To znak, żebyś sprawdził twoje jądra”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kod QR na plakatach kieruje pieszych do strony fundacji, na której mogą dowiedzieć się, jak rozpoznać objawy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oddballs Foundation takeover Westminster Bridge for Testicular Cancer Awareness from St Marks Studios on Vimeo.
Źródło: Taylor Herring for the Oddballs Foundation
PS Viagra Connect Max dostępna w Polsce bez recepty. Ruszyła humorystyczna kampania reklamowa
Kultowa niebieska tabletka na erekcję, która zrewolucjonizowała życie intymne wielu par na całym świecie, jest teraz dostępna bez recepty, jako Viagra Connect Max. Wejściu leku na polski rynek towarzyszy humorystyczna kampania reklamowa.
PS2 Zapuść #SUPERWĄS dla jaj i promuj profilaktykę nowotworów!
Kochasz sport i dobrą zabawę. Znasz się na tym i lubisz odrobinę ryzyka. Na boisku bardziej cenisz brawurowe rajdy niż zachowawcze podania wszerz. I bardzo dobrze, ale na co dzień to dbanie o bezpieczeństwo daje najwyższe bonusy!