Gatta i E.Wedel stworzyły kolekcję inspirowaną czekoladą
Koszulki, rajstopy i męskie bokserki, które mają kolor i aromat czekolady. Gatta i Wedel, dwie polskie marki z długą tradycją, podjęły współprace, w ramach której powstała kolekcja inspirowana słodkim przysmakiem.
Gatta i Wedel podjęły współpracę skierowaną zarówno do miłośników mody, jak i słodyczy, w wyniku której powstała limitowana kolekcja m.in. bielizny, skarpetek i rajstop. Wszystkie produkty są inspirowane czekoladą.
W przygotowanej ofercie dominuje minimalizm. Charakterystycznym dla kolekcji kolorem jest kolor biały oraz brązowy. Wśród produktów znajdują się, np. skarpety w czekoladowy wzór oraz koszulki, rajstopy i męskie bokserki, które są dodatkowo aromatyzowane czekoladowymi nutami.
Marki postawiły nie tylko na produkty, które można swobodnie nosić w domu, ale także na takie, które można wykorzystać na specjalne okazje. Mowa np. o satynowej koszulce na ramiączkach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. mat. prasowe
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce.A Ty czytasz?
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.