W spocie stworzonym w ramach kampanii „The book that will change your life” przedstawiona została sylwetka mężczyzny o imieniu Ali, który jest gościem pewnego talk-show. Tam występuje w roli specjalisty, który udowadnia, że każdy problem może zostać rozwiązany dzięki produktom znajdującym się w katalogu sieci IKEA.
Co ciekawe, najnowszy katalog marki IKEA w tym roku po raz pierwszy zostanie udostępniony online, a nie tak, jak dotychczas – wysyłany bezpośrednio do każdego klienta w papierowej wersji. Sieć tłumaczy to m.in. dbałością o środowisko.
Zobacz również
PS
IKEA rozpoczęła w USA swoją nową kampanię zatytułowaną „Save our sleep”. W jej ramach marka stworzyła mini serial reklamowy, w którym udowadnia, jak ważny i potrzebny jest dla każdego człowieka sen.
W sierpniu 2018 roku IKEA w USA ruszyła z kampanią promującą katalog na 2019 rok. W spocie marka wykorzystała arię „La donna e mobile” z opery Rigoletto.
Słuchaj podcastu NowyMarketing