IKEA udowadnia, że jej katalog to „książka, która zmieni twoje życie”

IKEA udowadnia, że jej katalog to „książka, która zmieni twoje życie”
Arabski oddział IKEA ruszył z humorystyczną kampanią, w ramach której sieć reklamuje swój nowy katalog i udowadnia, że każdy, nawet osobisty problem może być rozwiązany dzięki produktom znajdującym się w „książce” marki.
O autorze
1 min czytania 2019-08-29

W spocie stworzonym w ramach kampanii „The book that will change your life” przedstawiona została sylwetka mężczyzny o imieniu Ali, który jest gościem pewnego talk-show. Tam występuje w roli specjalisty, który udowadnia, że każdy problem może zostać rozwiązany dzięki produktom znajdującym się w katalogu sieci IKEA.

Co ciekawe, najnowszy katalog marki IKEA w tym roku po raz pierwszy zostanie udostępniony online, a nie tak, jak dotychczas – wysyłany bezpośrednio do każdego klienta w papierowej wersji. Sieć tłumaczy to m.in. dbałością o środowisko.  

PS

IKEA rozpoczęła w USA swoją nową kampanię zatytułowaną „Save our sleep”. W jej ramach marka stworzyła mini serial reklamowy, w którym udowadnia, jak ważny i potrzebny jest dla każdego człowieka sen.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

W sierpniu 2018 roku IKEA w USA ruszyła z kampanią promującą katalog na 2019 rok. W spocie marka wykorzystała arię „La donna e mobile” z opery Rigoletto.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się