Jak pokazuje przykład udostępniony przez eksperta ds. mediów społecznościowych, Matta Navarrę, niektórzy użytkownicy Instagrama dostali powiadomienia o możliwości ukrycia swoich polubień przed dowolnym innym użytkownikiem. To oznacza, że każdy będzie zachować swoją aktywność prywatną, jeśli tylko zechce.
Zobacz również
fot. Twitter
Nowa funkcja pozwoli na ukrycie swojej aktywności przed osobami, które nas nie obserwują, albo na ograniczenie widoczności tylko dla swoich najbliższych znajomych.
fot. Twitter
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Prywatność to trend w mediach społecznościowych
To podejście ma zapewnić użytkownikom większy komfort korzystania z Instagrama, a jednocześnie wpisuje się w ogólny trend wzrostu prywatności, który ostatnio zyskuje popularność na rynkach zachodnich, podobnie jak w przypadku WhatsApp.
Tego rodzaju rozwiązanie oferuje także platforma X, a subskrybenci X Premium (dawniej znanej jako Twitter Blue) mogą teraz ukrywać swoje polubienia i znaczniki wyboru. Co więcej, Elon Musk, właściciel platformy X, poszedł o krok dalej, oferując wsparcie prawników dla tych, którzy zostali niesprawiedliwie potraktowani przez pracodawców z powodu swojej aktywności na X.
fot. Twitter
PS Aplikacje bez reklam? Facebook i Instagram mogą być płatne
„The New York Times” podał informację o tym, że Meta rozważa wprowadzenie płatnej wersji Facebooka oraz Instagrama. Użytkownicy, którzy zdecydowaliby się na subskrypcję, mieliby możliwość wyłączenia reklam dostępnych w aplikacjach.
PS2 Instagram ponownie idzie w ślady TikToka. Testuje dłuższe klipy Reels
Jak poinformował Alessandro Paluzzi, Instagram może wkrótce wprowadzić możliwość przesyłania dłuższych filmów w formacie Reels. Mają to być opcje 3-minutowe oraz 10-minutowe.