Interaktywna instalacja marki Havaianas pomagała dobrać buty

Interaktywna instalacja marki Havaianas pomagała dobrać buty
Na słynnej promenadzie Venice Boardwalk w Los Angeles pojawiła się niezwykła instalacja artystyczna stworzona na zlecenie marki Havaianas. Po nakierowaniu na nią aparatu w smartfonie specjalna aplikacja pomagała dobrać klapki brandu.
O autorze
1 min czytania 2019-07-17

Kolorowe malowidło, które pojawiło się na promenadzie w Los Angeles, było częścią akcji „Step Into Summer” brazylijskiej marki Havaianas, zaś za jego wykonanie odpowiedzialny był artysta Buff Monster. Niezwykła instalacja pomagała za pomocą sztucznej inteligencji dobrać obuwie.

W jaki sposób? Otóż po nakierowaniu na malowidło aparatu w smartfonie specjalna aplikacja marki, wykorzystująca system Google Vision AI, dobierała klapki pasujące do danego fragmentu instalacji. Krótko po tym pojawiała się też opcja zakupu danego obuwia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, barwna instalacja została wykonana z tego samego materiału, z którego produkowane są klapki Havaianas.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację odpowiadała agencja TBD, San Francisco, USA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Na ścianie budynku w Warszawie pojawił się niezwykły mural, który wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość. Jest on częścią promocji solowej płyty polskiego producenta – Kubiego Producenta.

PS2

Marka Philip Morris postanowiła uczcić wprowadzenie na rynek pierwszych w swoim portfolio urządzeń bez dymu IQOS, w związku z czym stworzyła niezwykły mural, symbolizujący przyszłość, w której firma oferuje rozwiązania nie wpływające negatywnie na środowisko.

PS3

W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.