Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Jacek Jankowski dołącza do Mobile Wings

Jacek Jankowski wzmacnia zespół Mobile Wings Interactive S.A. Obejmie on stanowisko Dyrektora Marketingu.
O autorze
1 min czytania 2012-07-11

fot. Ola Anzel

Weteran polskiej sceny gier reklamowych oraz działań w social media, będzie wspierać wiedzą i doświadczeniem wchodzące w skład holdingu firmy: Mobile Wings, Perpetoom Mobile oraz Suto Arts.

 Wcześniej Jankowski zarządzał agencjami specjalizującymi się w realizacjach gier reklamowych (advergames) oraz niestandardowych akcjach w mediach społecznościowych. Tworzył strategie obecności marek w social media, uczestniczył w realizacji pierwszego w Polsce programu TV, którego komunikacja była oparta wyłącznie o profil na facebook.com/tylkomuzyka. Do klientów, których prowadził można zaliczyć m.in. Danone Polska, Pysio, Zozole, Cinema City, Castrol, BP, Pracuj.pl, Browar Łomża, Cyfrowy Polsat.

 – Decyzja o przyłączeniu się do struktur lidera w produkcji aplikacji i gier mobilnych w Polsce wynika z moich obserwacji tego sektora rynku. Najbliższe miesiące i lata przyniosą znaczący wzrost wartości całego sektora mobilnego, a zwiększające się oczekiwania użytkowników

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

względem aplikacji pomogą w dynamicznym wzroście całego holdingu, co dodatkowo doceniam jako udziałowiec Mobile Wings – komentuje Jacek Jankowski. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing