fot. Ola Anzel
Weteran polskiej sceny gier reklamowych oraz działań w social media, będzie wspierać wiedzą i doświadczeniem wchodzące w skład holdingu firmy: Mobile Wings, Perpetoom Mobile oraz Suto Arts.
Zobacz również
Wcześniej Jankowski zarządzał agencjami specjalizującymi się w realizacjach gier reklamowych (advergames) oraz niestandardowych akcjach w mediach społecznościowych. Tworzył strategie obecności marek w social media, uczestniczył w realizacji pierwszego w Polsce programu TV, którego komunikacja była oparta wyłącznie o profil na facebook.com/tylkomuzyka. Do klientów, których prowadził można zaliczyć m.in. Danone Polska, Pysio, Zozole, Cinema City, Castrol, BP, Pracuj.pl, Browar Łomża, Cyfrowy Polsat.
– Decyzja o przyłączeniu się do struktur lidera w produkcji aplikacji i gier mobilnych w Polsce wynika z moich obserwacji tego sektora rynku. Najbliższe miesiące i lata przyniosą znaczący wzrost wartości całego sektora mobilnego, a zwiększające się oczekiwania użytkowników
względem aplikacji pomogą w dynamicznym wzroście całego holdingu, co dodatkowo doceniam jako udziałowiec Mobile Wings – komentuje Jacek Jankowski.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing