Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Jak nie głosować na Szwecję w konkursie Eurowizji? Irlandzki bukmacher Paddy Power stworzył instrukcję

Jak nie głosować na Szwecję w konkursie Eurowizji? Irlandzki bukmacher Paddy Power stworzył instrukcję
Paddy Power chce zaszkodzić Szwecji w wygraniu tegorocznego konkursu Eurowizji. Wskazówki dotyczące tego, jak nie oddawać głosów na reprezentantów tego kraju zostały zebrane w instrukcji przypominającej tę z sieci IKEA.
O autorze
1 min czytania 2023-05-11

fot. Paddy Power

Kampania została opublikowana tuż przed oficjalną ceremonią otwarcia Eurowizji w Liverpool Arena. Paddy Power zachęca w niej do tego, by nie oddawać głosów na Szwecję, chcąc bronić dotychczasowego rekordu Irlandii, którym jest siedmiokrotne zwycięstwo w konkursie. 

Instrukcję zatytułowano „Screw The Swedes” i wizualnie przypomina tę, którą każdy, kto choć raz miał okazję składać popularne meble, zna ze sklepów IKEA. Przekaz kampanii irlandzkiego bukmachera jest jeden: swój głos podaruj każdemu innemu finaliście, poza reprezentantką Szwecji. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nasza pozycja w Eurowizji definiuje nas jako naród (w pewnym sensie), a stawką jest nasza reputacja – skomentowała Rachael Kane, rzeczniczka Paddy Power. 

Finał Eurowizji bez Irlandii 

Kampania okazała się na ten moment nieskuteczna, ponieważ w pierwszym półfinale konkursu Eurowizji, który miał miejsce 9 maja br. to właśnie Szwecja dostała awans do części finałowej. Irlandia musiała pożegnać się na tym etapie z konkursem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dodajmy, że Irlandia ma na swoim eurowizyjnym koncie niepobity dotąd rekord trzech zwycięstw z rzędu, łącznie zajęli pierwsze miejsce aż 7 razy, w tym dwukrotnie udało się wygrać temu samemu reprezentantowi. Od wspaniałych dla Irlandii lat 90., kraj próbuje swoich sił w konkursie, jednak bez spektakularnych efektów. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Alkohol szkodzi zdrowiu – Irlandia wprowadza na etykietach nowe ostrzeżenia, które oburzają Włochów

Komisja Europejska zaakceptowała propozycję władz Irlandii, które postanowiły umieszczać na butelkach alkoholu ostrzeżenie o zagrożeniu związanym z jego piciem.  Takie rozwiązanie zbulwersowało Włochów, którzy obawiają się o wpływ przepisów na ich rynek winiarski.

PS2 Good Practice, Best Practice (odc. 3): Irlandzkie marcowe szaleństwo za nami, czyli podsumowanie St. Patrick’s Day

Jak co roku, zielone dni picia, czyli St. Patrick’s Day przynoszą nowe interesujące kampanie. Przedstawiamy zestawienie wybranych akcji marketingowych i sprzedażowych przeprowadzonych z okazji tego święta.