Charakterystyczne biało-czarne pionowe paski widniały na koszulkach piłkarzy z klubu Juventus od 1903 roku. Teraz w sezonie 2019/20 postanowiono zerwać z ponad 100-letnią tradycją i wprowadzić nowe koszulki – czarno-białe z różowym, pionowym paskiem.
Tutaj natomiast poprzednia wersja koszulki:
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jak informuje portal Tuttosport, prezes Juventusu Andrea Agnelli chce zwiększyć potencjał marketingowy swojego klubu piłkarskiego i jego zdaniem nowe koszulki będą lepiej postrzegane niż te w biało-czarne pasy, które np. w Stanach Zjednoczonych kojarzone są z sędziami – a to negatywnie wpływa na ich odbiór.
zdjęcia: facebook.com/Juventus
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wychodząc na murawę w meczu z Cagliari w 2018 piłkarze Interu zamiast nazwisk na koszulkach mieli nicki z Instagrama. Wszystko za sprawą akcji, którą klub nazwał #InterSocialNight.
PS2
W marcu 2018 roku zaprezentowano nowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski. Przygotowała je firma Nike i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie sesja z nowymi strojami w roli głównej. Postawy modeli, jak i sceneria wywołały fale negatywnych komentarzy.
PS3
20 stycznia 2017 roku klub piłkarski Juventus zaprezentował swoje nowe logo. Reakcje wielu kibiców były krytyczne. Czy jednak zmiana ta była naprawdę taka straszna? Co uważają na ten temat eksperci?