Reporter Young to marka odzieżowa stworzona specjalnie dla nastolatków, którzy mają już swój niepowtarzalny styl lub właśnie zaczynają go odkrywać. Projekty są tworzone z myślą o szalonym, chwilami zagadkowym i dynamicznym młodzieżowym życiu, stąd wybór Kostka do najnowszej kampanii nie był przypadkowy.
Genzie do „dziecko” słynnej youtubowej Ekipy, o której słyszał cały kraj, nie tylko ci śledzący internet, gdy zdominowali rynek spożywczy swoimi limitowanymi lodami we współpracy z marką Koral. Liderem i najbardziej rozpoznawalną postacią jest od lat Karol „Friz” Wiśniewski.
Zobacz również
Kostek to 19-letni członek Genzie, który dołączył do grupy po programie na YouTube „Twoje 5 Minut”, gdzie już w pierwszych odcinkach zyskał ogromną sympatię publiczności. W finale Kostek oraz Julita (inna uczestniczka) wygrali program i dołączyli do najbardziej wpływowej grupy influencerów w Polsce, którą obserwują setki tysięcy nastolatków – Genzie.
Reporter Young w najnowszej kampanii prezentuje nową kolekcję, w której znajdziemy wzorzyste bluzy, T-shirty i czapki inspirowane digitalowym światem gamingu. Niewątpliwym znakiem rozpoznawczym i każdym bestsellerem marki są właśnie bluzy dresowe, które wyróżniają się mocnymi wzorami, kolorami i bardzo wygodnymi krojami.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zachęcamy do zapoznania się z najnowszą kolekcją Reporter Young x Kostek z Genzie oraz śledzenia mediów społecznościowych marki, bowiem przygotowali oni dla swoich odbiorców wiele niespodzianek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Marka Dooti Donuts prezentuje nowego Donuta Genzie
Z okazji Światowego Dnia Donuta marka Dooti Donuts przygotowała we współpracy z grupą GenZie zupełnie nowego, owocowego donuta GenZie. W tym tygodniu produkt zadebiutuje w sklepach sieci Biedronka.