bitly to popularny i bardzo lubiany skracacz linków. Często korzystamy z niego, by z długiego, trudnego do zapamiętania adresu stworzyć przyjazny, krótki link (np. http://bit.ly/NMPinterest). Jest to bardzo przydatna rzecz zwłaszcza przy korzystaniu z Facebooka czy Twittera, gdzie liczymy liczbę znaków naszych postów/tweetów. Ponadto narzędzie to dostarcza bardzo ciekawych statystyk – dzięki niemu wiemy, kto, kiedy, skąd kliknął w konkretny link. bitly posiada więc bardzo pokaźny zasób interesujących statystyk, którymi często dzieli się ze swoimi użytkownikami.
Niedawno bitly opublikował na swoim blogu krótki raport na temat tego, w jakich dniach i godzinach najczęściej klikamy w linki zamieszczane na Facebooku i Twitterze. Co z niego wynika?
Zobacz również
- Zdecydowanie najczęściej klikamy w linki zamieszczone na Facebooku w środy ok. 15:00
- Zasadniczo na FB najczęściej klikamy w linki zamieszczone w godzinach 13:00 – 16:00, w środkowe dni tygodnia
- W linki zamieszczone na Twitterze najchętniej klikamy w godzinach 13:00 – 15:00, od poniedziałku do czwartku (największą klikalność mają tweety zamieszczane w poniedziałki ok. 14:00)
- Nie lubimy klikać w linki zamieszczone na Twitterze po godzinie 20:00, a w piątki już po 15:00
Poniżej dane udostępnione przez bitly w formie infografiki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach