Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Krzysztof Najder: Kiedyś strategię opracowywano miesiącami, teraz buduje się marki w stylu kopiuj-wklej (podcast)

Krzysztof Najder: Kiedyś strategię opracowywano miesiącami, teraz buduje się marki w stylu kopiuj-wklej (podcast)
Krzysztof Najder – twórca Stratosfery, zajmuje się marketingiem od ponad 30 lat. W tym czasie współpracował z licznymi markami przy opracowywaniu strategii marketingowej, badaniach semiotycznych itp. Jak zmienił się marketing przez trzy dekady i jaki wpływ na niego wyrwała kultura?
O autorze
1 min czytania 2022-04-15

We wrześniu 1997 r. w Warszawie powstała Stratosfera – jedna z najstarszych i najdłużej działających agencji marketingowych w Polsce. Przez te kilkadziesiąt lat firma obsłużyła niezliczone marki na rynkach międzynarodowych. Krzysztof Najder pomagał w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych. W tym czasie marketing jednak znacznie się zmienił – dziś wszystko działa szybciej, choć niekoniecznie lepiej.

– Strategie, które pamiętam sprzed ponad ćwierć wieku, bardzo się zmieniły. Z dużych strategii, które opracowuje się przez miesiące, a potem wciela przez lata, przeszliśmy w dużym stopniu na strategie, które realizują sieci handlowe. Wypuszczają nowe marki błyskawicznie w oparciu o copy-paste’owanie innych marek. One później przeżywają albo nie przeżywają, a cały proces trwa pół roku – mówi Krzysztof Najder.

Z Krzysztofem Najderem rozmawiamy o zmianach, jakie zaszły w marketingu, wpływie rewolucji przemysłowej i kultury na świat reklamy, a także technologii i jej oddziaływaniu na trendy. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing