TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lay’s serwował chipsy w fikcyjnej restauracji fast food

Lay’s serwował chipsy w fikcyjnej restauracji fast food
Chipsy o smaku kultowych dań fast food i w dodatku serwowane w kubełkach KFC i pudełkach z Pizza Hut? Taką akcję stworzyła marka Lay’s.
O autorze
1 min czytania 2021-06-15

Co się dzieje, gdy w środku nocy masz ochotę na fast food, a wszystkie restauracje są już zamknięte? Zdaniem marki Lay’s, świetnym rozwiązaniem są chipsy o smaku kultowych dań ze znanych sieciówek.

Nowe smaki Lay’s’ów, inspirowane znanymi daniami fast food, miały mieć swoją dystrybucję w restauracjach KFC, Subway i Pizza Hut. Niestety te plany przekreśliła pandemia, dlatego Lay’s zaprosił do współpracy agencję reklamową Fitzroy i wspólnie założono „nieistniejącą restaurację”.

Na fasadzie nowo utworzonej knajpy znalazły się wszystkie trzy loga, ale tak naprawdę cała akcja działa się w sieci – na portalu do zamawiania jedzenia. Klient zamawiający jedzenie, np. słynne skrzydełka lub kanapkę, spotykał się z zaskoczeniem, gdy odkrywał, że w otrzymanym kubełku lub papierowym pudełku po pizzy znajdują się chipsy. Co ciekawe przekąska miała smak oryginalnej potrawy, do której nawiązywało „fałszywe” opakowanie. A to wszystko po to, aby odbiorca kampanii jeszcze lepiej mógł poczuć smak nowych produktów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fikcyjna restauracja znajdowała się w siedzibie biura Fitzroy Amsterdam i była otwarta przez dwa dni –  3 i 4 czerwca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing