Lay’s serwował chipsy w fikcyjnej restauracji fast food

Lay’s serwował chipsy w fikcyjnej restauracji fast food
Chipsy o smaku kultowych dań fast food i w dodatku serwowane w kubełkach KFC i pudełkach z Pizza Hut? Taką akcję stworzyła marka Lay’s.
O autorze
1 min czytania 2021-06-15

Co się dzieje, gdy w środku nocy masz ochotę na fast food, a wszystkie restauracje są już zamknięte? Zdaniem marki Lay’s, świetnym rozwiązaniem są chipsy o smaku kultowych dań ze znanych sieciówek.

Nowe smaki Lay’s’ów, inspirowane znanymi daniami fast food, miały mieć swoją dystrybucję w restauracjach KFC, Subway i Pizza Hut. Niestety te plany przekreśliła pandemia, dlatego Lay’s zaprosił do współpracy agencję reklamową Fitzroy i wspólnie założono „nieistniejącą restaurację”.

Na fasadzie nowo utworzonej knajpy znalazły się wszystkie trzy loga, ale tak naprawdę cała akcja działa się w sieci – na portalu do zamawiania jedzenia. Klient zamawiający jedzenie, np. słynne skrzydełka lub kanapkę, spotykał się z zaskoczeniem, gdy odkrywał, że w otrzymanym kubełku lub papierowym pudełku po pizzy znajdują się chipsy. Co ciekawe przekąska miała smak oryginalnej potrawy, do której nawiązywało „fałszywe” opakowanie. A to wszystko po to, aby odbiorca kampanii jeszcze lepiej mógł poczuć smak nowych produktów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fikcyjna restauracja znajdowała się w siedzibie biura Fitzroy Amsterdam i była otwarta przez dwa dni –  3 i 4 czerwca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing