Life is a Beautiful Sport: Burzliwa kłótnia zakochanych w spocie Lacoste

Life is a Beautiful Sport: Burzliwa kłótnia zakochanych w spocie Lacoste
W ramach kampanii „Crocodile Inside” marka Lacoste stworzyła poruszający spot, który przedstawia burzliwą kłótnie dwojga zakochanych i jej następstwa. Reklamę podsumowuje hasło „Life is a Beautiful Sport”.
O autorze
1 min czytania 2019-05-22

Kampanią „Crocodile Inside” Lacoste świętuje 85-lecie swojego istnienia. By podkreślić kluczowe dla brandu wartości – wytrwałość, wolność umysłu, ruch oraz kreatywność – marka stworzyła poruszający spot, który przedstawia krótką historię miłosną, lecz w bardziej realistyczny sposób niż w przypadku innych produkcji brandu.

W spocie widzimy parę, która jest w trakcie burzliwej kłótni. Ich rozstanie w dosłowny sposób symbolizuje rozerwanie się w pół budynku, w którym mieszkali. W pewnym momencie oboje zdają sobie sprawę, że za daleko się posunęli i mimo wielu przeciwności desperacko walczą o siebie.

90-sekundowy spot, któremu towarzyszy utwór Édith Piaf „L’hymne à l’amour”, podsumowuje hasło „Life is a Beautiful Sport”.

Za kreację odpowiada agencja BETC Paris

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Tutaj poprzedni spot marki Lacoste, promujący kampanię „Timeless”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku ma swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienia swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.