Kampanią „Crocodile Inside” Lacoste świętuje 85-lecie swojego istnienia. By podkreślić kluczowe dla brandu wartości – wytrwałość, wolność umysłu, ruch oraz kreatywność – marka stworzyła poruszający spot, który przedstawia krótką historię miłosną, lecz w bardziej realistyczny sposób niż w przypadku innych produkcji brandu.
W spocie widzimy parę, która jest w trakcie burzliwej kłótni. Ich rozstanie w dosłowny sposób symbolizuje rozerwanie się w pół budynku, w którym mieszkali. W pewnym momencie oboje zdają sobie sprawę, że za daleko się posunęli i mimo wielu przeciwności desperacko walczą o siebie.
Zobacz również
90-sekundowy spot, któremu towarzyszy utwór Édith Piaf „L’hymne à l’amour”, podsumowuje hasło „Life is a Beautiful Sport”.
Za kreację odpowiada agencja BETC Paris
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tutaj poprzedni spot marki Lacoste, promujący kampanię „Timeless”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku ma swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienia swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.