TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Life is a Beautiful Sport: Burzliwa kłótnia zakochanych w spocie Lacoste

Life is a Beautiful Sport: Burzliwa kłótnia zakochanych w spocie Lacoste
W ramach kampanii „Crocodile Inside” marka Lacoste stworzyła poruszający spot, który przedstawia burzliwą kłótnie dwojga zakochanych i jej następstwa. Reklamę podsumowuje hasło „Life is a Beautiful Sport”.
O autorze
1 min czytania 2019-05-22

Kampanią „Crocodile Inside” Lacoste świętuje 85-lecie swojego istnienia. By podkreślić kluczowe dla brandu wartości – wytrwałość, wolność umysłu, ruch oraz kreatywność – marka stworzyła poruszający spot, który przedstawia krótką historię miłosną, lecz w bardziej realistyczny sposób niż w przypadku innych produkcji brandu.

W spocie widzimy parę, która jest w trakcie burzliwej kłótni. Ich rozstanie w dosłowny sposób symbolizuje rozerwanie się w pół budynku, w którym mieszkali. W pewnym momencie oboje zdają sobie sprawę, że za daleko się posunęli i mimo wielu przeciwności desperacko walczą o siebie.

90-sekundowy spot, któremu towarzyszy utwór Édith Piaf „L’hymne à l’amour”, podsumowuje hasło „Life is a Beautiful Sport”.

Za kreację odpowiada agencja BETC Paris

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Tutaj poprzedni spot marki Lacoste, promujący kampanię „Timeless”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku ma swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienia swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.