Kampanią „Crocodile Inside” Lacoste świętuje 85-lecie swojego istnienia. By podkreślić kluczowe dla brandu wartości – wytrwałość, wolność umysłu, ruch oraz kreatywność – marka stworzyła poruszający spot, który przedstawia krótką historię miłosną, lecz w bardziej realistyczny sposób niż w przypadku innych produkcji brandu.
W spocie widzimy parę, która jest w trakcie burzliwej kłótni. Ich rozstanie w dosłowny sposób symbolizuje rozerwanie się w pół budynku, w którym mieszkali. W pewnym momencie oboje zdają sobie sprawę, że za daleko się posunęli i mimo wielu przeciwności desperacko walczą o siebie.
Zobacz również
90-sekundowy spot, któremu towarzyszy utwór Édith Piaf „L’hymne à l’amour”, podsumowuje hasło „Life is a Beautiful Sport”.
Za kreację odpowiada agencja BETC Paris
PS
REST, PLAY, WORK: Citroën ELO i Decathlon pokazują, że samochód to już nie tylko środek transportu
Tutaj poprzedni spot marki Lacoste, promujący kampanię „Timeless”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku ma swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienia swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.